اولین آژانس بین‌المللی تبلیغاتی در ایران افتتاح شد
اولین آژانس بین‌المللی تبلیغاتی در ایران افتتاح شد

[ad_1]  FCBARTGROUP Tehran اولین و تنها آژانس تبلیغاتی بین‌المللی خلاقیت‌محور در صنعت تبلیغات ایران است که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌‌ FCBARTGROUP و شرکت نماآگهی که آژانسی پیشرو در ارائه خدمات رسانه‌ای است، به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در تاریخ 9 مهرماه 1397 طی مراسمی رسمی که در محل دفتر آن […]

[ad_1]

photo_2018-10-03_16-12-57

 FCBARTGROUP Tehran اولین و تنها آژانس تبلیغاتی بین‌المللی خلاقیت‌محور در صنعت تبلیغات ایران است که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌‌ FCBARTGROUP و شرکت نماآگهی که آژانسی پیشرو در ارائه خدمات رسانه‌ای است، به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در تاریخ 9 مهرماه 1397 طی مراسمی رسمی که در محل دفتر آن شرکت برگزار شد و با حضور مدیران اجرایی FCBARTGROUP Istanbul آقایان فهمی اوزکان (Fehmı Ozkan) ، آتش چاودار (Ates Cavdar)، و خانم نسلیهان اوزکان (Neslihan Ozkan) ، همچنین شرکای شرکت نماآگهی آقایان علی سلیمی، مجید دلاوری و صفا صیرفی درحضور جمعی از صاحبان کسب وکار و رسانه، افتتاح شد.

photo_2018-10-03_16-13-00

مدیر عامل FCB بین المللی، لوئیس سیلوا ویداس (Luis Silva Vidas) با ارسال پیامی ویدیویی افتتاح دفتر جدید را تبریک گفت و حمایت شبکه جهانی از این شعبه جدید را اعلام کرد. از طرفی سفیر محترم ترکیه آقای رضا هاکان تکین (Reza Hakan Tekin) نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشت.

در این مراسم آقای صیرفی پس از خوش آمدگویی، طی سخنانی بر اهمیت شراکت با آژانس‌های تبلیغاتی بین‌المللی و منافع حاصل از آن برای بازار ایران تاکید کرد. آقای اوزکان دلیل حضور شرکت FCBARTGROUP در ایران را در زمانی که بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی در حال خروج از بازار کسب و کار ایران هستند، این چنین توضیح داد؛ دلیل، فلسفه ی FCB است که معتقد است، “در نگاه بلند مدت می توان از هر بحرانی فرصت ساخت”. جناب آقای مورات یاووز (Mr. Murat Yavuz) مدیرعامل شرکت تبلیغاتی FCBARTGROUP تهران، اطلاعاتی را در مورد انگیزه و اهداف این دفتر جدید، همچون کسب جوایز بین المللی، مطرح کرد.

photo_2018-10-03_16-12-50

سفیر محترم ترکیه، آقای تکین  (Tekin)نیز برای مدعوین سخنرانی کرد و بر اهمیت فرصت‌های تجاری موجود بین دو کشور دوست (ایران و ترکیه) تاکید نمود و همچنین رضایت خود را از سرمایه گذاری مشترک بین این دو شرکت، اعلام کرد.

قبل از برگزاری مراسم بریدن کیک، جناب آقای سلیمی از تمامی مدعوین بابت حضورشان در لحظه‌ی تاریخی افتتاح رسمی شرکت FCBARTGROUP Tehran تشکر و قدردانی نمود. همچنین ایشان اظهار داشت که مشکلات اقتصادی یک واقعیت است،  اما با توجه به این که کشور ما همیشه از این بحران‌ها گذشته، او معتقد است دوره بهبود و پیشرفت در صنعت تبلیغات در جریان است. به همین دلیل، این سرمایه‌گذاری مشترک متوقف نخواهد شد و طبق برنامه پیش خواهد رفت.

photo_2018-10-03_16-12-47

این مراسم با حضور بیش از 100 مهمان، شامل مقامات اجرایی بلند پایه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی، نمایندگان آژانس‌ها، مشتریان فعلی چون یونی لیور (Unilever)، دنون واترز (Danone Waters) و دوبورد (Dobord) برگزار شد. تمام اعضای تیم دو شرکت همکار، نماآگهی و FCBARTGROUP در مراسم حضور داشتند و نمونه‌ی فوق العاده‌ای از یکپارچگی و تعهد را به نمایش گذاشتند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ذیل در ارتباط باشید:

tehran@fcbartgroup.com

[ad_2]

Source link