اولین سشوار بی‌سیم جهان رونمایی شد
اولین سشوار بی‌سیم جهان رونمایی شد

به گزارش دیلی‌میل، شرکت “ولوو بیوتی”(Volo Beauty) سشوار جدیدی تولید کرده که اولین سشوار بدون سیم جهان است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این سشوار در نمایشگاه “سی‌ای‌اس”(CES) ۲۰۱۹ به نمایش در آمده و مشکل سشوارهای قدیمی را ندارد. سشوارهای قدیمی به سبب گرمای زیادی که تولید می‌کنند، پوست سر را می‌سوزانند […]


به گزارش دیلی‌میل، شرکت “ولوو بیوتی”(Volo Beauty) سشوار جدیدی تولید کرده که اولین سشوار بدون سیم جهان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این سشوار در نمایشگاه “سی‌ای‌اس”(CES) ۲۰۱۹ به نمایش در آمده و مشکل سشوارهای قدیمی را ندارد.

سشوارهای قدیمی به سبب گرمای زیادی که تولید می‌کنند، پوست سر را می‌سوزانند و گاهی اوقات استفاده از آن‌ها زمان زیادی از کاربر می‌گیرد.

شرکت ولوو نام این سشوار را “ولوو گو”(Volo Go) انتخاب کرده است.

“ولووگو” مشکل سشوارهای سنتی را ندارد و استفاده از آن به طرز چشمگیری در زمان صرفه‌جویی می‌کنند.

سشوار بی سیم

شرکت ولوو اعلام کرد که سشوار تولیدی آنها با یک بار شارژ بیش از ۲۰ دقیقه با حرارت متوسط کار می‌کند و می‌تواند موهای بلند را در عرض ۱۰ دقیقه خشک کند.

این محصول ارزان نیست و با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

سشوار بی سیم

“ولوو گو” با استفاده از اشعه مادون قرمز کار می‌کند و حرارت زیادی به موها وارد نمی‌کند. همچنین با این سشوار موها سریع‌تر خشک می‌شوند و از داخل به بیرون مو حرارت وارد می‌شود.

مدت زمان کارکرد سشوار با گرمای بالا ۱۳ دقیقه به طول خواهد انجامید.

سشوار بی سیم

شرکت سازنده مدعی شده است که این مدت زمان حتی برای موهای پر پشت نیز کافی خواهد بود و باتری سشوار نیز از از یون لیتیوم است.

سشوار بی سیم

استفاده از نور مادون قرمز برای موها سالم‌تر است و به پوست سر آسیب نمی‌رساند.



Source link