او یا عقل ندارد یا وابسته است
او یا عقل ندارد یا وابسته است

رفتار‌های امروز آقای احمدی‌نژاد حکایت از یکسری وقایع تلخی دارد که هنوز برای بسیاری از مردم فاش نشده و او درصدد است تا با این رفتار‌ها از برملا شدن این موضوعات جلوگیری کند. سرویس سیاسی فردا: حسین صمصامی وزیر اقتصاد دولت نهم در بخشی از گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رفتار‌های امروز محمود احمدی‌نژاد […]


رفتار‌های امروز آقای احمدی‌نژاد حکایت از یکسری وقایع تلخی دارد که هنوز برای بسیاری از مردم فاش نشده و او درصدد است تا با این رفتار‌ها از برملا شدن این موضوعات جلوگیری کند.

سرویس سیاسی فردا: حسین صمصامی وزیر اقتصاد دولت نهم در بخشی از گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رفتار‌های امروز محمود احمدی‌نژاد گفت: من از نزدیک با آقای احمدی‌نژاد کار کردم و ارتباط کاری که با وی داشتم یک شناخت نسبی نسبت به وی پیدا کردم و به واسطه همین شناخت نسبی رفتار‌های وی در همان اوایل توی ذوقم خورد.من همیشه می‌گفتم که این آقای احمدی‌نژاد هیچ وقت در نظام جمهوری اسلامی ایران عاقبت به خیر نخواهد شد چرا که ایشان یک مشکل اصلی و مهم دارد و آن این است که وی برای رضای خدا کار نمی‌کند و من معتقدم که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولی که برای رضای خدا کار نکند عاقبت به خیر نمی‌شود.

وی افزود: رفتار‌های امروز آقای احمدی‌نژاد حکایت از یکسری وقایع تلخی دارد که هنوز برای بسیاری از مردم فاش نشده و او درصدد است تا با این رفتار‌ها از برملا شدن این موضوعات جلوگیری کند.

صمصامی همچنین گفته است: اگر آقای احمدی‌نژاد رضای خدا را مدنظر داشت و مصلحت‌اندیشی می‌کرد آن نامه را به سردار سلیمانی نمی‌نوشت. سوال اینجاست که آقای احمدی نژاد برای دفاع از چه چیزی و با چه هدفی این موضوع را مطرح می‌کند. این موضوعات، مسائل امنیتی نظام جمهوری اسلامی است و آتو دست دشمن می‌دهد و در شرایطی که همه علیه جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده‌اند تا جمهوری اسلامی را بزنند آقای احمدی‌نژاد و اطرافیانیش برای نظام جمهوری اسلامی اسباب زحمت شده‌اند. این آقایان یا عقل ندارند که این کار‌ها را می‌کنند یا اینکه به جای دیگری وابسته هستند و به دنبال یکسری اهداف دیگری هستند تا کشور را زمین بزنند.



Source link