ایران از حمایت‌ محور مقاومت دست برنمی‌دارد
ایران از حمایت‌ محور مقاومت دست برنمی‌دارد

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، گفت: آمریکا و همپیمانانش همواره با بهانه‌های واهی به کشور‌های منطقه حمله کرده‌اند. این بار نیز به بهانه مسائل شیمیایی به سوریه حمله موشکی کردند تا ساختار سیاسی این کشور را تغییر […]



خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، گفت: آمریکا و همپیمانانش همواره با بهانه‌های واهی به کشور‌های منطقه حمله کرده‌اند. این بار نیز به بهانه مسائل شیمیایی به سوریه حمله موشکی کردند تا ساختار سیاسی این کشور را تغییر دهند.

وی افزود: نکته جالب این است که حمله به سوریه از سوی کشور‌های مدعی تمدن و حقوق بشر و تامین کننده صلح و امنیت در جهان صورت گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه آمریکا در جهان منزوی شده است، گفت: آمریکا با حمله موشکی به سوریه به دنبال بازگرداندن اعتبار از دست رفته خود در میان رژیم‌های منطقه بود.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه قطعاً حمله وحشیانه به کشوری مستقل محکوم است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها، تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران دست از حمایت از محور مقاومت در منطقه برنمی دارد و در این باره با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کشور‌های انگلیس و آمریکا دارای سابقه استعماری در جهان هستند، گفت: مسئولان این کشور‌ها باید بدانند دوره استعمار گذشته، شرایط فعلی جهانی امروز به گونه‌ای است که مردم کشور‌ها به سمت منطق قوی‌تر متمایل می‌شوند و از چنین نگاهی حمایت می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در همین راستا ادامه داد: منطقی را که جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان مطرح کرده یک منطق برتر است که این منطق برتر مانع از کدخدامنشی جهانی آمریکا است. قطعا موشک باران مردم بی‌گناه یک کشور در نیمه شب هنر نیست. این حمله یک حمله کورکورانه و دزدکی بوده که هیچ نتیجه‌ای هم نخواهد داشت.



Source link