بازدیدمعاون اقتصادی وزیرکشوراز پروژه های شهرستانهای بویراحمد ودنا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
بازدیدمعاون اقتصادی وزیرکشوراز پروژه های شهرستانهای بویراحمد ودنا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست در راستای بررسی پروژه های استان، امروز سه شنبه وارد استان شد و در سفر دو روزه خود از پروژه های مختلف استان بازدید می کند. معاون اقتصادی وزیر کشور در اولین بازید خود از پروژه‌ها و طرحهای شهرستانهای بویراحمد و دنا بازدید کرد و در حاشیه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست در راستای بررسی پروژه های استان، امروز سه شنبه وارد استان شد و در سفر دو روزه خود از پروژه های مختلف استان بازدید می کند.

معاون اقتصادی وزیر کشور در اولین بازید خود از پروژه‌ها و طرحهای شهرستانهای بویراحمد و دنا بازدید کرد و در حاشیه بازدید از پروژه پمپاژ آب احمد غریب، گفت: این پروژه بعد از گذشت پنج سال از آغاز عملیات اجرایی تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بابک دین پرست افزود: این پروژه می تواند جزء طرحهای اولویت دار استان برای پیگیری در سطح ملی باشد.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که مردم در این بازدید بیان داشتند، مسئولان باید به مسائلی همچون عدم آنتن دهی در روستاهای شهرستانهای بویراحمد و دنا توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازدیدها با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار کهگیویه وبویراحمد، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

[ad_2]

Source link