بازدید اعضاء کارگروه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از فرودگاه پیام
بازدید اعضاء کارگروه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از فرودگاه پیام

صبح امروز (چهارشنبه ۲۱شهریورماه) اعضاء کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد تجاری‌ـصنعتی و ویژه اقتصادی از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این بازدید که علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت، شعبان شاهکوهی مدیر امور مجامع و جعفر آهنگران مدیر امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه […]


صبح امروز (چهارشنبه ۲۱شهریورماه) اعضاء کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد تجاری‌ـصنعتی و ویژه اقتصادی از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این بازدید که علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت، شعبان شاهکوهی مدیر امور مجامع و جعفر آهنگران مدیر امور مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشتند؛ امکانات، مراکز تولیدی و زیرساخت‌های ایجاد شده برای پذیرش مسافران در فرودگاه پیام مورد بازدید قرار گرفت.

اعضاء کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پایانه مسافری فرودگاه پیام، مرکز تشخیص سرطان پت اسکن، کارخانه تولید کیسه خون با عنوان «فردآور ایران»، نیروگاه الکترو پاویر البرز و پروژه عمرانی بلوار ۹۰متری فرودگاه پیام بازدید کردند.

مرکز پت اسکن پیام نخستین مرکز خصوصی تصویربرداری مولکولی در کشور با هدف خدمات‌رسانی به بیماران و نیازمندان با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی و با در اختیار داشتن امکانات پت‌سی‌تی، پت ماموگرافی و SPECT در این منطقه راه‌اندازی شده است.

نیروگاه الکترو پاویر البرز هم نخستین نیروگاه تولید همزمان برق، حرارت و برودت در مقیاس صنعتی در کشور است.

هم‌چنین در نشستی با حضور اعضاء کارگروه و معاون و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موضوع اصلاح محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه اقتصادی بررسی شد.

تعریف چهار محور اصلی برای کار در منطقه ویژه پیام

سعید زرندی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در این نشست گفت: چهار اصل و رویکرد برنامه‌محور، تحول‌آفرین، کار اجرایی و سلامت‌محوری در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: جهت‌گیری‌ها در این منطقه به گونه‌ای است که امروز بتوانیم بگوییم منطقه ویژه اقتصادی پیام وجوه متمایزی نسبت به سایر مناطق ویژه اقتصادی کشور داراست.

زرندی با اشاره به اینکه منطقه ویژه پیام برنامه‌ای ویژه برای توسعه صنایع های‌تک، دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال دارد گفت: فاز٣ فرودگاه پیام به مساحت ١٨هکتار به صنایع دانش‌بنیان اختصاص داده شده است. هم‌چنین مجوز فعالیت به سرمایه‌گذاران در این فاز به صنایع فعال در حوزه‌ICT اختصاص می‌یابد.

وی هم‌چنین از ارائه خدمات مسافری به مردم استان البرز از طریق فرودگاه پیام خبر داد و گفت: از روز جمعه ۲۳شهریورماه جاری با پرواز کرج به مشهد بخش مسافری فرودگاه پیام به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته بازدید اعضاء کارگروه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از فرودگاه پیام اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link