بازدید محسن رضایی از سه روستای زلزله‌زده کرمانشاه
بازدید محسن رضایی از سه روستای زلزله‌زده کرمانشاه

خبرگزاری مهر: دور سوم سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با سرکشی به ۳ روستای زلزله زده ادامه یافت. محسن رضایی و هیات همراه روز شنبه همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) از آخرین اقدامات اسکان موقت، شیوه‌های امدادرسانی و توسعه روستایی بازدید کردند. در این بازدید فرماندار سرپل […]



خبرگزاری مهر: دور سوم سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با سرکشی به ۳ روستای زلزله زده ادامه یافت.

محسن رضایی و هیات همراه روز شنبه همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) از آخرین اقدامات اسکان موقت، شیوه‌های امدادرسانی و توسعه روستایی بازدید کردند.

در این بازدید فرماندار سرپل ذهاب گزارشی در خصوص نحوه امداد رسانی و مشکلات این منطقه به ریاست ستاد جهاد توانمند سازی ارائه کرد.

در این بازدیدها، محسن رضایی با تبریک سال نو و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) از زحمات چند ماهه مسئولین این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولید و اشتغال را دغدغه اصلی برای مناطق زلزله زده بیان کرد و گفت: برنامه درازمدتی جهت انتقال آب گرمسیری که موجب توسعه کشاورزی در این منطقه خواهد شد به طور جدی دنبال می‌شود. همچنین تجارت و صنایع دستی در این منطقه می‌تواند کانون آبادانی برای استان شود.

در این سفر، رستمی مدیرعامل ستاد توانمندسازی محرومان، رئیس و مسئولین قرارگاه استان کرمانشاه، تجری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سرتیپ مولایی ارشد نظامی منطقه، سردار احمدی پور، مهندس وکیل پور، حاج علی اکبر کساء و جمعی از مدیران موسسات خیریه، محسن رضایی را همراهی می‌کردند.



Source link