بازدید مشاور رئیس‌جمهور از پروژه اسکله نفتی حرا
بازدید مشاور رئیس‌جمهور از پروژه اسکله نفتی حرا

[ad_1] مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از پروژه اسکله نفتی حرا بازدید کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، پروژه اسکله نفتی حرا با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۴۰۰میلیارد ریالی و ظرفیت تولید ۱۶میلیون تُن محصولات […]

[ad_1]

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان از پروژه اسکله نفتی حرا بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، پروژه اسکله نفتی حرا با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۴۰۰میلیارد ریالی و ظرفیت تولید ۱۶میلیون تُن محصولات نفتی صادراتی به صورت مشترک توسط شرکت سرمایه‌گذاری هلدینگ پاسارگاد و سازمان منطقه آزاد قشم در دست احداث است. این پروژه نفتی تاکنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

هدف از تاسیس این شرکت، ایجاد تسهیلات و تجهیزات در تامین خوراک و انتقال محصول پالایشگاه‌های همجوار (پارس بهین پالایش نفت قشم و سایر پالایشگاه‌ها) به وسیله دو پست اسکله ۷۰٫۰۰۰تنی و ۷٫۰۰۰تنی و با درنظر گرفتن طرح توسعه و تامین آب مورد نیاز است.

گفتنی است، بازدید از قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس و همچنین طولانی‌ترین پیست سافاری ساحلی کشور از دیگر برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

یادآور می‌شود؛ مشاور رئیس‌جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهت بازدید از پروژه‌های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه‌شنبه یکم آبان‌ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

نوشته بازدید مشاور رئیس‌جمهور از پروژه اسکله نفتی حرا اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link