بازدید مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه‌های ساحل‌سازی رودخانه اروند
بازدید مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه‌های ساحل‌سازی رودخانه اروند

[ad_1] مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در ادامه سفر خود به منطقه آزاد اروند، از ظرفیت‌های گردشگری منطقه و پروژه‌های ساحل‌سازی اروندرود (اروند کبیر‌) و اروند صغیر بازدید کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق؛ مرتضی بانک ظهر امروز (جمعه ۴آبان‌ماه) با همراهی مدیرعامل، معاون فنی و امور زیربنایی و دیگر مدیران سازمان منطقه […]

[ad_1]

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در ادامه سفر خود به منطقه آزاد اروند، از ظرفیت‌های گردشگری منطقه و پروژه‌های ساحل‌سازی اروندرود (اروند کبیر‌) و اروند صغیر بازدید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق؛ مرتضی بانک ظهر امروز (جمعه ۴آبان‌ماه) با همراهی مدیرعامل، معاون فنی و امور زیربنایی و دیگر مدیران سازمان منطقه آزاد اروند از این پروژه‌ها دیدن کردند.

ساحل‌سازی اروند صغیر با اعتباری بالغ بر ۳۲میلیارد ریال، مجموعا به طول ۱۵کلیومتر و در دو فاز در حال اجرا است؛ پروژه مشابه آن در اروند کبیر نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال در دست اقدام است.

بنا بر این گزارش، محدوده اروند کنار ظرفیت مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه دارد.

نوشته بازدید مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه‌های ساحل‌سازی رودخانه اروند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link