بازیگر مشهور وکیل مدافع می‌شود +عکس
بازیگر مشهور وکیل مدافع می‌شود +عکس

 به گزارش رپ، آل پاچینو در کنار مدو ویلیامز در فیلم «اکسیس سالی/Axis Sally» به کارگردانی مایکل پولیش بازی خواهد کرد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فیلم داستان واقعی شخصیت جنجالیِ میلدرد گیلرس ملقب به اکسیس سالی است؛ زنی که ناخواسته به گوینده تبلیغات آلمان نازی که در خلال جنگ جهانی دوم سربازان آمریکایی […]


 به گزارش رپ، آل پاچینو در کنار مدو ویلیامز در فیلم «اکسیس سالی/Axis Sally» به کارگردانی مایکل پولیش بازی خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فیلم داستان واقعی شخصیت جنجالیِ میلدرد گیلرس ملقب به اکسیس سالی است؛ زنی که ناخواسته به گوینده تبلیغات آلمان نازی که در خلال جنگ جهانی دوم سربازان آمریکایی را هدف قرار داده بود، تبدیل شد. اکسیس سالی عنوانی بود که در زمان جنگ جهانی دوم به زنان گوینده در رادیو اطلاق می شد که از طریق اعلام خبر به زبان انگلیسی برای نیروی های محور (متحدین) تبلیغات و پروپاگاندا می کردند.

مدو ویلیامز بازیگر کم نام و نشان سینما در این فیلم نقش میلدرد گیلرس را بازی می کند و پاچینو ستاره کهنه کار سینما نیز در نقش وکیل او در زمان دستگیری اش پس از جنگ ظاهر می شود.

ونس اوون و داریل هیکس فیلمنامه این فیلم را براساس کتابی از ویلیام اوون به نام «محرمانه اکسیس سالی» نوشته اند.

رندال اِمت و جرج فارلا به همراه ونس اوون و تاکر تولی نیز این فیلم را تهیه خواهند کرد. کارگردانی فیلم را نیز مایکل پولیش کارگردان فیلم های «فضانورد کشاورز» و «۹۰ دقیقه در بهشت» برعهده دارد.

فیلمبرداری «اکسیس سالی» قرار است از روز ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شود.

پاچینو که هشت بار نامزد جایزه اسکار بازیگری شده و یک بار نیز این جایزه را برای فیلم «بوی خوش زن» به دست آورده است، در سال ۱۹۷۹ برای ایفای نقش یک وکیل مدافع سرسخت در فیلم «…و عدالت برای همه» نامزد جایزه اسکار بازیگری شد.



Source link