بانک ملی برداشت قسط بصورت خودکار از حساب را ندارد
بانک ملی برداشت قسط بصورت خودکار از حساب را ندارد

به گزارش خبرنگار اخباربانک، برداشت اقساط به صورت خودکار از حساب مشتریان از جمله خدمات مهم و پرطرفداری است که دارندگان تسهیلات به آن نیاز دارند. در این روش مشتری با واریز پول به حساب کارت عابر بانک خود به بانک اعلام می‌کند که در تاریخ مشخصی اقساط تسهیلات خود را به صورت خودکار برداشت […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، برداشت اقساط به صورت خودکار از حساب مشتریان از جمله خدمات مهم و پرطرفداری است که دارندگان تسهیلات به آن نیاز دارند.

در این روش مشتری با واریز پول به حساب کارت عابر بانک خود به بانک اعلام می‌کند که در تاریخ مشخصی اقساط تسهیلات خود را به صورت خودکار برداشت کند.

سیستم های بانکی نیز در تاریخ های مشخص شده به اندازه مبالغ اقساط پول از حساب مشتریان برداشت و به حساب تسهیلات واریز می کنند.

مراجعه خبرنگار ما به یکی از شعب بانک ملی با پاسخ جالبی از سوی کارمند این بانک مواجه شد و آن این‌که بانک ملی برداشت اقساط تسهیلات به صورت خودکار را ندارد!

کارمند بانک ملی اعلام کرد پرداخت اقساط تسهیلات تنها در سامانه های بله و بام برای مشتریان بانک ملی انجام می‌شود و بانک به صورت خودکار اقساط تسهیلات را از مشتریان برداشت نمی کند.

موضوعی که البته امیدواریم صحت نداشته و ارائه و عدم ارائه این خدمت باید از سوی مسئولان بانک ملی توضیح داده شود.

مراجعه به سایت بانک ملی نیز حکایت از این دارد بانک ملی در سایت خود آورده است که مشتریان می توانند از سامانه های بام و بله پرداخت اقساط تسهیلات را انجام دهند.

حال این سوال مطرح می شود که اگر مشتریان کم سوادی که از بانک ملی تسهیلات دریافت کنند و توانایی استفاده از گوشی‌های هوشمند برای استفاده از اپلیکیشن های بام و بله رانداشته باشند چه باید بکنند و آیا باید الزاما به بانک مراجعه کنند؟