با حضور دکتر جهانگیری فاز نخست پروژه آب شیرین کنی یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به بهره برداری رسید
با حضور دکتر جهانگیری فاز نخست پروژه آب شیرین کنی یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به بهره برداری رسید

[ad_1] فاز نخست بزرگترین پروژه آب شیرین کن آب شرب کشور در بندر عباس با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید. دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) در دومین روز از سفر به استان هرمزگان، فاز اول پروژه آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب […]

[ad_1]

فاز نخست بزرگترین پروژه آب شیرین کن آب شرب کشور در بندر عباس با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) در دومین روز از سفر به استان هرمزگان، فاز اول پروژه آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب را مورد بهره برداری قرار داد و از تاسیسات و بخش های مختلف آن بازدید کرد.

هدف از احداث کارخانه آب شیرین کن بندر عباس، تولید بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز استان هرمزگان از آب خلیج فارس است. در این کارخانه آب شور خلیج فارس از طریق فرآیندی تحت عنوان اسمز معکوس که یکی از جدیدترین فناوری های روز دنیا در زمینه تصفیه آب به شمار می رود، شیرین می گردد.

در حال حاضر سالانه ۲۳ میلیون متر مکعب منابع آب شرب استان از طریق تاسیسات نمک زدایی تامین می شود که از این طریق ۲۲ درصد از نیاز آبی استان هرمزگان و ۷۸ درصد مابقی از طریق منابع سطحی و زیر سطحی تامین می شود.

نوشته با حضور دکتر جهانگیری فاز نخست پروژه آب شیرین کنی یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به بهره برداری رسید اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link