با حضور رئیس‌جمهور؛ آغاز بهره‌برداری از طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان
با حضور رئیس‌جمهور؛ آغاز بهره‌برداری از طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان

طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰هزار تن در سال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید. به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی در جریان سفر به عسلویه، با حضور در  پتروشیمی مرجان، طرح تولید متانول با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۶۵۰هزار تن این مجموعه […]


طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰هزار تن در سال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی در جریان سفر به عسلویه، با حضور در  پتروشیمی مرجان، طرح تولید متانول با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۶۵۰هزار تن این مجموعه را افتتاح کرد.

رئیس‌جمهور در بازدید از مرکز کنترل این طرح با توضیح مدیران و متخصصان پتروشیمی مرجان در جریان روند فعالیت‌ها و تولیدات این مجموعه پتروشیمی قرار گرفت.

تولید تجاری متانول از ۲۹مردادماه سال جاری در این پتروشیمی آغاز شده و با توجه به آماده نبودن فاز‌های دو و سه طرح پتروشیمی دماوند، واحد تولید اکسیژن پتروشیمی مرجان به منظور تامین برخی خدمات پشتیبانی این مجتمع تابستان امسال به بهره‌برداری رسیده است.

در حال حاضر ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری ایران حدود ۶۲میلیون و ۱۵۰هزار تن است که با راه اندازی طرح های جدید این ظرفیت از مرز ۶۵میلیون و ۵۵۰هزار تن در سال عبور می‌کند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه برای بازدید و بهره‌برداری از چند طرح جدید و مهم در حوزه پتروشیمی وارد عسلویه شد و در بدو ورود از سوی مسئولان و مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

با حضور رئیس‌جمهور سه طرح جدید پتروشیمی شامل فاز سوم توسعه پتروشیمی پردیس، واحد متانول پتروشیمی مرجان و فاز یک توسعه پتروشیمی دماوند به طور رسمی راه‌اندازی شد.

نوشته با حضور رئیس‌جمهور؛ آغاز بهره‌برداری از طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link