با حمایت‌ سازمان منطقه آزاد قشم ۱۰میلیارد خسارت به کسبه درگهان پرداخت شد
با حمایت‌ سازمان منطقه آزاد قشم ۱۰میلیارد خسارت به کسبه درگهان پرداخت شد

[ad_1] مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت‌های ویژه این سازمان و مسئولیت‌پذیری شرکت بیمه ایران معین، ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال خسارت به ۲۱غرفه در بازار قدیم درگهان پرداخت شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، امیر سلکی در دیدار با رئیس بیمه ایران معین قشم، اظهار داشت: فعالیت تمام شرکت‌ها در […]

[ad_1]

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت‌های ویژه این سازمان و مسئولیت‌پذیری شرکت بیمه ایران معین، ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال خسارت به ۲۱غرفه در بازار قدیم درگهان پرداخت شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، امیر سلکی در دیدار با رئیس بیمه ایران معین قشم، اظهار داشت: فعالیت تمام شرکت‌ها در مناطق آزاد باید مطابق با قوانین این مناطق باشد و شرکت‌های بیمه‌ای نیز باید در راستای همین قوانین فعالیت کنند که شرکت ایران معین از جمله شرکت‌های بسیار موفق در این زمینه است.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان اصناف و کسبه بدون بیمه باید نسبت به انجام بیمه در اسرع وقت اقدام کنند، افزود: خردادماه امسال دو مرکز تجاری در بازار قدیم درگهان قشم دچار حادثه آتش‌سوزی شدند که طبق آمار اعلام شده در این حادثه ۵۰مغازه آسیب دیدند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از این شمار، ۲۱مغازه تحت پوشش شرکت بیمه ایران معین قرار داشت که مبلغ ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال خسارت از سوی این شرکت به غرفه‌داران پاساژ و سرای صالح حاجی‌احمد در بازار قدیم درگهان پرداخت شد.

سلکی با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای در مناطق آزاد، گفت: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در قشم از شرکت‌های بیمه‌ای مورد تایید این سازمان خدمات دریافت کنند.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی به منظور پیشگیری از هرگونه مشکلی باید از شرکت‌های بیمه‌ای که در مناطق آزاد شعبه داشته و فعالیت آنها مورد تایید سازمان مناطق آزاد است، خدمات دریافت کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، بیمه ایران معین قشم را ازجمله شرکت‌های موفق بیمه‌ای در مناطق آزاد دانست و گفت: مالکان و مدیران مجتمع‌ها، سازه‌ها و ساختمان‌های خود را زیر پوشش حداکثری بیمه و به ویژه بیمه آتش‌سوزی قرار دهند.

سلکی تاکید کرد: باید فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار را نسبت به اهمیت انجام بیمه حساس‌تر کنیم که این امر نیازمند اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر از سوی شرکت‌های بیمه‌ای است.

نوشته با حمایت‌ سازمان منطقه آزاد قشم ۱۰میلیارد خسارت به کسبه درگهان پرداخت شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link