با حمایت منطقه آزاد چابهار موج‌‌سوار چابهاری به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود
با حمایت منطقه آزاد چابهار موج‌‌سوار چابهاری به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود

رئیس انجمن موج‌سواری ایران گفت: عبدالرزاق بلوچی موج‌سوار بومی چابهار با حمایت منطقه آزاد چابهار به‌ رقابت‌های جهانی موج‌سواری در ژاپن اعزام می‌شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا رستمی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی موج‌سواری ایران با حضور موج‌سوارانی از تمام نقاط ایران اوایل تیرماه سال جاری در بندر رمین چابهار برگزار شد […]


رئیس انجمن موج‌سواری ایران گفت: عبدالرزاق بلوچی موج‌سوار بومی چابهار با حمایت منطقه آزاد چابهار به‌ رقابت‌های جهانی موج‌سواری در ژاپن اعزام می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا رستمی اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی موج‌سواری ایران با حضور موج‌سوارانی از تمام نقاط ایران اوایل تیرماه سال جاری در بندر رمین چابهار برگزار شد که پس‌از آن دو نفر موفق شدند جواز حضور در تیم ملی موج‌سواری ایران را کسب کنند.

وی افزود: تیم ملی موج سواری ایران با ترکیب سالار قیصری از تهران و عبدالرزاق بلوچی موج‌سواری بومی چابهاری در رقابت‌های جهانی موج‌سواری که از ۲۴ تا ۳۱ شهریورماه در شهر تاهارا ژاپن برگزار می‌شود؛ حضور پیدا می‌کند.

رئیس انجمن موج‌سواری ایران با اشاره به پتانسیل بی‌بدیل موج‌سواری در سواحل مکران تصریح کرد: به‌گواه مربیان و کارشناسان بین‌المللی خارجی سواحل مکران بهترین نقطه برای موج‌سواری حرفه‌ای در غرب آسیاست؛ در این سواحل در سه‌ماه تابستان و با شروع فصل مونسون، موج‌های مداوم و مناسبی داریم که برای موج‌سواری حرفه‌ای عالی است.

رستمی ادامه داد: از ابتدای تاسیس انجمن موج‌سواری ایران در سال ۹۵؛ این انجمن توجه ویژه‌ای به سواحل مکران و چابهار داشته و تاکنون دوره‌های آموزشی بسیاری زیرنظر اساتید مجرب بین‌المللی موج‌سواری در بندر رمین به‌عنوان قطب موج‌سواری حرفه‌ای ایران برگزار کرده است.

رئیس انجمن موج‌سواری ایران با تشکر از حمایت منطقه آزاد چابهار برای قبول اسپانسری عبدالرزاق بلوچی ملی‌پوش موج‌سوار چابهاری افزود: سواحل مکران و چابهار در این فصل به‌سبب مونسون بهترین نقطه برای موج‌سواری حرفه‌ای در غرب آسیاست است و در صورت حمایت مداوم می‌توان در این نقطه گردشگری ورزشی در قالب موج‌سواری را توسعه داد.

رستمی خاطرنشان کرد: برای شناساندن بهتر ویژگی‌های چابهار در موج‌سواری؛ تورهای گردشگری موج‌سواری از سوی آژانس‌های گردشگری کشور برای چابهار تدارک دیده‌شده و از ابتدای تابستان تاکنون چند تور نیز از نقاط مختلف ایران برگزارشده است.

نوشته با حمایت منطقه آزاد چابهار موج‌‌سوار چابهاری به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link