با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و خیران جزیره انجام شد: ساخت و بازسازی چهار واحد آموزشی در روستاهای هلر و رمکان جزیره قشم
با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و خیران جزیره انجام شد: ساخت و بازسازی چهار واحد آموزشی در روستاهای هلر و رمکان جزیره قشم

قائم‌مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از مشارکت این سازمان و خیران جزیره در ساخت، بازسازی و تجهیز چهار واحد آموزشی در دو روستای هُلر و رمکان خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام سید هدی موسوی‌اجاق در حاشیه بازدید حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و […]


قائم‌مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از مشارکت این سازمان و خیران جزیره در ساخت، بازسازی و تجهیز چهار واحد آموزشی در دو روستای هُلر و رمکان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام سید هدی موسوی‌اجاق در حاشیه بازدید حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از واحدهای آموزشی در روستاهای یاد شده، گفت: برای ساخت مدرسه غیرانتفاعی پسرانه و دخترانه بهار دانش، توسط سازمان منطقه آزاد قشم بیش از یک هزار متر مربع زمین به صورت رایگان در اختیار بخش خصوصی قرار داده شد.

وی ادامه داد: این مدرسه در ۷۰۰مترمربع زیربنا با بیش از ۱۰میلیارد ریال هزینه در روستای هُلر در بخش مرکزی جزیره قشم ساخته شده است.

به گفته موسوی اجاق، به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار شد تجهیزات کامل مدرسه ۱۳آبان روستای هُلر شامل سیستم‌های سرمایشی، آزمایشگاهی و بخش دفتری این مدرسه که با بیش از دو میلیارد ریال هزینه خیران به طور کامل بازسازی شده است هم توسط این سازمان تامین شود.

به گفته وی، کلنگ هنرستان فنی و حرفه ای روستای هُلر که ۲هزار متر زمین آن به دستور حمیدرضا مومنی در اختیار خیران مدرسه‌ساز قرار گرفته نیز در این بازدیدها به زمین زده شد.

موسوی اجاق افزود: همچنین تجهیزات کامل مدرسه پسرانه و دخترانه شش کلاسه شهید حقانی روستای رمکان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تامین شده است.

قائم‌مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: ساخت این مدرسه توسط تعدادی از بانوان خیر روستای رمکان و تجهیز کامل آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم، زمینه فعالیت و حضور دانش‌آموزان را برای تحصیل در نخستین روز مهرماه‌۹۷ را فراهم کرد.

بنا به این گزارش، حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه علیرضا نصری فرماندار شهرستان، بهرام پور‌اشرف مدیر آموزش و پرورش قشم و حجت الاسلام سیدمهدی موسوی‌اجاق قائم‌مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان مطنقه آزاد قشم و جمعی از مسئولین جزیره از واحدهای آموزشی ساخته شده در روستاهای هُلر و رمکان بازدید کردند.

نوشته با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و خیران جزیره انجام شد: ساخت و بازسازی چهار واحد آموزشی در روستاهای هلر و رمکان جزیره قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link