بدقولی شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای حمایت از تولید
بدقولی شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای حمایت از تولید

اقتصادآنلاین – سپیده قاسمی؛ مدتی بعد از آشوب به راه انداختن وارداتچی معروف در بازار نهاده‌های دامی با خودداری از عرضه این کالاها به بازار برای دریافت ارز دولتی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور با ارسال نامه‌ای به استان‌های کشور وعده توزیع نهاده‌های دامی را با قیمت مناسب داد، اما اکنون پس از گذشته حدود […]


اقتصادآنلاین – سپیده قاسمی؛ مدتی بعد از آشوب به راه انداختن وارداتچی معروف در بازار نهاده‌های دامی با خودداری از عرضه این کالاها به بازار برای دریافت ارز دولتی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور با ارسال نامه‌ای به استان‌های کشور وعده توزیع نهاده‌های دامی را با قیمت مناسب داد، اما اکنون پس از گذشته حدود 10 روز خبری از نهاده‌های وعده داده شده نیست و تامین دان هر روز برای تولیدکنندگان سخت و گران تر می‌شود.

یکی از فعالان صنعت مرغداری که نخواست نامش فاش شود درباره بد عهدی شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفت و گو با اقتصاد آنلاین گفت: در این نامه آمده است توزیع نهاده‌ها در قبال دریافت مرغ گرم انجام شود تا از این طریق دستیابی تولیدکنندگان به نهاده‌ها تسریع و تسهیل شود.

وی ادامه داد: شرکت پشتبانی در این نامه متعهد شده است 3 کیلوگرم کنجاله سویا و 4 کیلوگرم ذرت را به ازای دریافت هر کیلوگرم مرغ گرم به مرغدارانی که با آن‌ها قرار می‌بندند تحویل دهند، اما تا امروز این امر برای تعداد معدودی از زنجیره‌های تولید عملی شد.

این فعال بخش خصوصی افزود: همچنین این شرکت متعهد شده است به مرغدارانی که جوجه ریزی کرده اند، اما تمایل به بستن قرارداد با این شرکت ندارند به ازای هر قطعه جوجه 2.2 کیلوگرم ذرت و یک کیلوگرم کنجاله سویا با قیمت مصوب تحویل دهد که تا کنون به تعهد خود عمل نکرده است.

وی اظهار کرد: هر روز مرغداران از استان‌ها نهاده از ما طلب می‌کنند در حالی که دستمان خالی است و چیزی برای تحویل وجود ندارد.

این فعال بخش خصوصی سخنان گفته شده توسط مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور را عوام فریبی دانست.



Source link