برجام به ایران خسارت زد
برجام به ایران خسارت زد

خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد گفت: مشکل امروز غربی‌ها و آمریکا با ایران پیروی ما از اصول دینی و حمایت از مظلومان است. آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در مراسم تجمع علما و روحانیون در مدرسه علمیه نواب مشهد اظهار کرد: مشکل غرب و آمریکا با ما به دلیل پیروی از دین […]



خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد گفت: مشکل امروز غربی‌ها و آمریکا با ایران پیروی ما از اصول دینی و حمایت از مظلومان است.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در مراسم تجمع علما و روحانیون در مدرسه علمیه نواب مشهد اظهار کرد: مشکل غرب و آمریکا با ما به دلیل پیروی از دین و حمایت از مظلومان است و با تکیه بر همین موضوع توانستیم رژیم ستم شاهی را شکست دهیم.

وی افزود: تا هنگامی که انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در ایران وجود داشته باشد دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و ما باید تا آخرین لحظه با استکبار جهانی مقابله کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در نظام اسلامی با موضوعات دیپلماسی نمی‌توانیم کار خود را به پیش ببریم و و حرکت ما در راستای استکبارستیزی، کفرستیزی و مجاهده با دشمنان است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: قرآن کریم تاکید دارد محور جامعه اسلامی استکبار ستیزی است و اگر شما با دشمن مبارزه نکنید، آن‌ها با شما مبارزه می‌کنند تا زمانی که نابودتان کنند و این موضوع با مذاکره و گفتگو حل نمی‌شود.

علم الهدی گفت: جنگیدن و مبارزه در راه خداوند مهم است و اینگونه نیست که تنها نماز بخوانیم و دعا کنیم وباید با دشمن بجنگیم. مسئولان ما باید سیاست‌های اجرایی نظام را براساس رهنمود آیه‌های قرآن تنظیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع خروج آمریکا از برجام گفت: از روز اول رهبر معظم انقلاب بر بدعهدی آمریکا تاکید و گفتند باید تضمین‌های لازم گرفته شود. باید دوباره تاکید کنیم آن‌ها دین و اخلاق ندارند و به معاهده‌ها پایبند نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دست آورد برجام برای ما این بود که بسیاری از امتیازات و دانشمندان هسته‌ای خود از دست دادیم وخسارت زیادی را متحمل شدیم.



Source link