بررسی حادثه میرجاوه در نشست هفته آتی کمیسیون امنیت ملی مجلس :: خبرگزاری خانه ملت
بررسی حادثه میرجاوه در نشست هفته آتی کمیسیون امنیت ملی مجلس :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به حادثه ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی در میرجاوه، گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آتی جلسات علنی خواهد داشت لذا کمیسیون‌های تخصصی هم برقرار خواهد بود، از این رو موضوع حادثه میرجاوه را در نشست کمیسیون امنیت ملی […]

[ad_1]

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به حادثه ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی در میرجاوه، گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آتی جلسات علنی خواهد داشت لذا کمیسیون‌های تخصصی هم برقرار خواهد بود، از این رو موضوع حادثه میرجاوه را در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی خواهیم کرد.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با وجود مذاکرات و تفاهم‌نامه‌های بین مسئولان ایران و پاکستان و پیگیری وزارت امور خارجه، تمام ابعاد حادثه میرجاوه مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: رد صورت نیاز از مسئولان ذی ربط نیز دعوت به عمل خواهیم آورد، البته در این مدت دولت ایران و سفارت ایران در پاکستان باید پیگیر وضعیت مرزداران ربوده شده باشند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ روز گذشته 14 نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بدست اعضای یک گروهک تروریستی ربوده شدند. بعد از چند ساعت گروهک تروریستی جیش العدل اعلام کرد این اقدام را انجام داده است./

پایان پیام

[ad_2]

Source link