بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها در مجلس
بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها در مجلس

[ad_1] باشگاه خبرنگاران جوان: محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور؛ درباره روند بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون عمران تصویب شده و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.   معاون عمرانی وزیر کشور افزود: امسال برای اولین بار هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و […]

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدعلی افشانی معاون عمرانی وزیر کشور؛ درباره روند بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون عمران تصویب شده و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

 

معاون عمرانی وزیر کشور افزود: امسال برای اولین بار هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و مدیریت پسماند و ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور ساماندهی حمل و نقل خصوصا حمل و نقل ریلی تخصیص داده شده است.

وی درباره ساماندهی نیرو‌های شهرداری‌ها نیز اظهار کرد: برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شهرداری مجوزی در اختیار داریم و مقدمات آن هم در حال فراهم سازی است تا سوالات طرح و آزمون کارکنان شهرداری‌ها برای تبدیل وضعیتشان برگزار شود.

افشانی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری با توجه به شکایت‌هایی که دریافت کرده اظهار نظر‌هایی دارد، گفت: در حال حاضر مشغول مذاکره با دیوان هستیم تا در اولین فرصت مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها برطرف شود.

افشانی گفت: مجوز وزارت کشور برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شهرداری ۵۰ هزار نفر است، اما بستگی دارد که چه کسانی واجد شرایط هستند و در آزمون پذیرفته می‌شوند.

[ad_2]

Source link