بررسی و ارائه راهکارهای رفع موانع اتحادیه‌های صنفی در خرمشهر
بررسی و ارائه راهکارهای رفع موانع اتحادیه‌های صنفی در خرمشهر

مشکلات روسا و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی خرمشهر در نشستی با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند مطرح و رسیدگی شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، جبار عبودزاده مدیر بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در حضور رئیس اتاق اصناف خرمشهر عمده مسائل پیش روی واحدهای اصناف خرمشهر مانند ساختمان […]


مشکلات روسا و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی خرمشهر در نشستی با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند مطرح و رسیدگی شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جبار عبودزاده مدیر بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در حضور رئیس اتاق اصناف خرمشهر عمده مسائل پیش روی واحدهای اصناف خرمشهر مانند ساختمان اتاق اصناف، ساماندهی صنوف مزاحم و دستفروشان، شفاف‌سازی هزینه‌های نمایشگاهی، نحوه برگزاری جلسات هیات رئیسه این اتاق و بازارچه ماهی‌فروشان را با معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کرد.

معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند نیز با اشاره به اینکه نباید بگذاریم با اختلافات داخلی هیات رئیسه هزینه‌ای به خرمشهر و منطقه تحمیل شود، گفت: ساختار صدرصد دمکراتیک و مردم‌سالار جامعه اصناف به دلیل نوع انتخاب آنهاست، افرادی که در اتحادیه‌ها مسئولیت‌هایی را عهده‌دار می‌شوند با طبقه‌بندی از پایین تا بالا و رای دادن به مسئولیت می‌رسد و این هوشمندی آنها است که از توانمندی جامعه‌ای کاردان به نام اصناف به خوبی بهره بگیرند.

سیدعلی موسوی  اولویت سازمان منطقه آزاد اروند را احداث ساختمان اتاق اصناف خرمشهر، رسیدگی به خواست مردم این شهر، بهبود کسب و کارها و پویایی بازارهای منطقه دانست و در پایان تمامی مسئولین ذیربط را موظف به برگزاریی جلسات مرتب و مدون تاحصول کامل نتیجه کرد.

نوشته بررسی و ارائه راهکارهای رفع موانع اتحادیه‌های صنفی در خرمشهر اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link