برطرف کردن حالت تهوع بوسیله طب سنتی
برطرف کردن حالت تهوع بوسیله طب سنتی

برطرف کردن حالت تهوع بوسیله طب سنتی آیا شما هم به دنبال راهی برای رفع حالت تهوع هستید؟! به شما پیشنهاد میکنیم با روش های درمانی طب سنتی که توسط گروه پزشکی سایت ایران ناز در این زمینه ارائه شده است آشنا شوید، متخصصین طب سنتی برای رفع حالت تهوع از زنجبیل و عرق نعناع […]


برطرف کردن حالت تهوع بوسیله طب سنتی

آیا شما هم به دنبال راهی برای رفع حالت تهوع هستید؟! به شما پیشنهاد میکنیم با روش های درمانی طب سنتی که توسط گروه پزشکی سایت ایران ناز در این زمینه ارائه شده است آشنا شوید، متخصصین طب سنتی برای رفع حالت تهوع از زنجبیل و عرق نعناع کمک میگیرند، بد نیست درمان های طبیعی برایر فع حالت تهوع را مرور کنید.

کم آبی، مسافرت با وسیله نقلیه، سرماخوردگی یا بارداری می‌تواند باعث بروز حالت تهوع و احساس ناخوشایند در معده شود. درمان های طبیعی را برای رفع این مشکل به شما معرفی می کنیم.

1- کمپرس سرد روی گلو کمپرس سرد یا حوله‌ای که داخل آن یخ گذاشته‌اید را روی گلوتان بگذارید. در صورتی که روی زمین بنشینید، به دیوار تکیه دهید، زانوهایتان را خم کنید و سرتان را روی زانو بگذارید و تنفس عمیق بکشید از این روش جواب بهتری می‌گیرید.

2- مالیدن عرق نعناع روی لثه‌ها پنبه‌ای را با عرق نعناع نمناک کرده و به لثه‌هایتان بمالید. حتی می‌توانید انگشتتان را به عرق نعناع آغشته کرده و روی لثه‌هایتان بمالید. این کار را باید چندین مرتبه تکرار کرد.

3- دمنوش زنجبیل، زنجبیل به تولید آنزیمی گوارشی کمک می‌کند که به خنثی شدن اسید معده کمک می‌کند. زنجیل همچنین حاوی فنول است که تاثیری مثبت بر پرزهای معده دارد.

می‌توانید برای رفع حالت تهوع از دم کرده زنجبیل تازه یا قطره‌های زنجبیل که در داروخانه‌ها موجود است بهره ببرید. اگر مزه زنجبیل برایتان تند است یک قاشق عسل به آن بیافزایید.

4- نان خیسانده شده در شیر، نان به جذب اسید معده کمک میکند و شیر دیواره‌های معده را پوشش می‌دهد و همین کار باعث رفع حالت تهوع میشود. این روش مخصوصا اگر دلیل تهوع شما مصرف برخی داروها باشد، موثر است.

The post برطرف کردن حالت تهوع بوسیله طب سنتی appeared first on ایران ناز.