برنامه ویژه‌ای برای حوزه دفاعی در سال ۹۷ داریم
برنامه ویژه‌ای برای حوزه دفاعی در سال ۹۷ داریم

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی کشور است، گفت: برنامه ویژه‌ای برای حوزه دفاعی کشور در سال ۹۷ داریم. امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی شعار بسیار مهمی است که فکر می‌کنم همه ایرانی‌ها […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی کشور است، گفت: برنامه ویژه‌ای برای حوزه دفاعی کشور در سال ۹۷ داریم.

امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی شعار بسیار مهمی است که فکر می‌کنم همه ایرانی‌ها شامل تولید‌کنندگان، مصرف‌کنندگان، خریداران و فروشندگان هر کدام وظایف خاص خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه وزارت دفاع جزو بزرگترین تولیدکنندگان صنعتی کشور است ابراز کرد: مهمترین وظیفه تولیدکنندگان این است که کالای تولیدی را رقابت‌پذیرتر کنند که این اقدام از طریق ارتقای کیفیت و کاهش قیمت اتفاق خواهد افتاد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: ما به دلیل شرایط خاصی که در حوزه دفاعی داریم این برنامه را از گذشته داشتیم، اما امسال مصمم هستیم که کار‌های ویژه‌ای را انجام دهیم و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کردیم.

وی بیان کرد: برای ما روشن است که در هر زمینه‌ای چه کاری را باید انجام دهیم و حاصل چیزی که از طرف تولیدکنندگان و نیرو‌های مسلح در اختیار کشور قرار می‌گیرد کالا‌هایی دلچسب‌تر به لحاظ کیفیت و قیمت خواهد بود.

امیر حاتمی گزارش اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال ۹۶ را بسیار شیرین و دلچسب خواند و گفت: در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به برنامه پیشرفت بهتری اتفاق افتاده اقدامات مهمی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نزدیک به دو برابر برنامه پیش‌بینی شده در استان زنجان اتفاق افتاده که جزو برنامه‌های اولویت‌دار دولت در سال ۹۶ و ۹۷ است و نیزدر حوزه سرمایه‌گذاری به ویژه جذب سرمایه‌گذار خارجی اتفاق خوبی افتاده با توجه به ضعیت استان می‌توانیم بگوییم شرایط ایده‌آل را طی می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه در حوزه صادرات و کسب درآمد ارزی اتفاقات خوبی در استان زنجان افتاده است تصریح کرد: این امر در راستای حمایت از کالای ایرانی اقدام مهمی است که بتوانیم بازار خوبی را برای تولیدکنندگان ایرانی فراهم کنیم.

وی به تلاش استاندار و مدیران استان زنجان را خوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم در سال ۹۷ با توجه به محور‌های مهمی که قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور در حال ابلاغ آن است بتوانیم برنامه بزرگتر و مفیدتری را متکی به این ظرفیت‌ها داشته باشیم و به پیش ببریم.

[ad_2]

Source link