برگزاری جشنواره هنرمندان پیشکسوت ایران در جزیره قشم
برگزاری جشنواره هنرمندان پیشکسوت ایران در جزیره قشم

[ad_1] عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره هنرمندان پیشکسوت کشورمان برای نخستین بار با حضور ۱۲۰هنرمند به‌نام کشورمان و خانواده آنان در جزیره زیبای قشم برگزار می‌شود. عبدالجواد کمالی اعلام کرد: افزون بر ۹۰درصد این هنرمندان در حوزه هنری خود دارای درجه یک دکترا هستند و […]

[ad_1]

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره هنرمندان پیشکسوت کشورمان برای نخستین بار با حضور ۱۲۰هنرمند به‌نام کشورمان و خانواده آنان در جزیره زیبای قشم برگزار می‌شود.

عبدالجواد کمالی اعلام کرد: افزون بر ۹۰درصد این هنرمندان در حوزه هنری خود دارای درجه یک دکترا هستند و در این سفر علاوه بر حضور در کارگاه‌های آموزشی با هدف کمک به هنرمندان جزیره، در آئین جشنواره ویژه چهل سالگی انقلاب که از ۴ تا ۷بهمن‌ماه نیز شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم علاقه‌مند به هنر در جزیره قشم از هنرمندان پیشکسوت کشور خاطرات خوبی دارند، افزود: اطمینان دارم مردم هنردوست جزیره و مهمانانی که در ایام برپایی جشنواره در قشم حضور دارند، از هنرمندان پیشکسوت به گرمی استقبال خواهند کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با رایزنی مستمر موفق شد نظر موسسه هنرمندان پیشکسوت را برای سفر ۱۲۰تن از نامداران عرصه هنر در بخش سینما، نمایش، موسیقی، خوش‌نویسی، تجسمی، شعر و ادبیات، عکاسی، معماری، دوخت و طراحی لباس به جزیره شگفت‌انگیز قشم جلب کند.

وی از برگزاری چند کارگاه آموزشی در بخش‌های مختلف هنری با حضور اساتید به‌نام کشورمان به عنوان هدیه‌ای ارزنده به هنرمندان جزیره قشم نام برد و افزود: ارائه گواهی آموزش با امضای هنرمندان پیشکسوت هر عرصه هنری، امتیاز ویژه‌ای برای هنرجویان جزیره قشم خواهد بود.

کمالی با تاکید بر اینکه تمام هزینه‌های این سفر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت کشورمان تامین شده است، اعلام کرد: این هنرمندان در سفر به جزیره قشم از ظرفیت‌های گردشگری قشم همچون جنگل حرا، جزایر ناز، دره ستاره‌ها و قلعه پرتغالی‌های شهر قشم بازدید می‌کنند و در سفر به روستای تاریخی لافت در جشن بادبان‌های این بندر تاریخی هم شرکت خواهند کرد.

بنا به این گزارش، هنرمندان پیشکسوت کشورمان روز پنجشنبه چهارم بهمن‌ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد جزیره می‌شوند و پس از چهار روز اقامت در این منطقه آزاد، روز هفتم بهمن ماه جزیره را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

نوشته برگزاری جشنواره هنرمندان پیشکسوت ایران در جزیره قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link