برگزاری جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با ایرلاین‌های مستقر در شهر فرودگاهی امام(ره)
برگزاری جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با ایرلاین‌های مستقر در شهر فرودگاهی امام(ره)

[ad_1] جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی مستقر در این مجموعه برگزار و درخصوص مشکلات ایرلاین‌ها و راهکارهای حل آنها بحث و گفتگو شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور علی عسگری عضو هیات مدیره، محمد نوبیل […]

[ad_1]

جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی مستقر در این مجموعه برگزار و درخصوص مشکلات ایرلاین‌ها و راهکارهای حل آنها بحث و گفتگو شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور علی عسگری عضو هیات مدیره، محمد نوبیل ذیحساب و مدیرکل امور مالی و درآمد، فردی مدیرکل عملیات فرودگاهی و شایان فرید رئیس اداره عملیات زمینی هواپیما شهر فرودگاهی و نمایندگان شرکت‌های مستقر در فرودگاه امام(ره) در سالن اجتماعات ترمینال مسافری این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی عسگری با اشاره به خواب آلودگی برخی پرسنل شیفت شب شرکت‌های هواپیمایی در ترمینال گفت: این موضوع باعث نارضایتی و گلایه‌مندی مردم و مسئولان شده است و از شرکت‌های هواپیمایی درخواست می کنم کارکنان شیفت شب آنها با شادابی و انرژی بیشتری به فعالیت بپردازند.

وی درخصوص عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام(ره) اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های جامعی صورت گرفته تا با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان برویم و از شرکت‌های هواپیمایی می‌خواهیم که در روزهای برفی رئیس و مسئول ایستگاه‌ها در ترمینال حضور یابند تا از همفکری و همکاری این عزیزان برای عملیات برف‌روبی بهره‌مند شویم.

در ادامه، محمد نوبیل ذیحساب و مدیرکل امور مالی و درآمد شهر فرودگاهی امام(ره) تصریح کرد: از شرکت‌های هواپیمایی خواهشمندیم هرچه زودتر نسبت به تسویه حساب بدهی و معوقات خود اقدام کنند تا شهر فرودگاهی بتواند خدمات و امکانات شایسته‌تری را در اختیار مردم و ایرلاین‌ها قرار دهد.

همچنین جلسه تسهیلات فرودگاهی درخصوص رفع مشکلات و موانع زیرساختی شرکت‌های هواپیمایی و خدمات بار بحث و گفتگو به عمل آمد که در نهایت یافتن راهکارهای حل این مشکلات به یک جلسه خصوصی موکول شد.

در پایان، فردی مدیرکل عملیات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به ارائه توضیحاتی درباره ترمینال-‌گالری سلام پرداخت و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه می‌توانند در اسرع وقت و قبل از افتتاح ترمینال سلام، از این مجموعه بازدید کنند.

نوشته برگزاری جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با ایرلاین‌های مستقر در شهر فرودگاهی امام(ره) اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link