برگزاری دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی قشم
برگزاری دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی قشم

قائم‌مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر قشم خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌اجاق با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره بیان کرد: دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر همزمان با هفته وحدت و […]


قائم‌مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر قشم خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌اجاق با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره بیان کرد: دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر همزمان با هفته وحدت و با هدف معرفی آداب و رسوم فرهنگی، ظرفیت‌های هنری و غذاهای محلی مردم جزیره قشم برگزار شد.

وی افزود: در ۳۰غرفه برپا شده این نمایشگاه، بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با سبک زندگی مردم جنوب کشور به ویژه قشم، از محصولات غذایی خاص این ناحیه و هنرهای دستی مردم جزیره از نزدیک دیدن کردند.

قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: اجرای موسیقی محلی رزیف‌خوانی در این جشنواره فرهنگی-‌هنری نیز یکی از نقاط قوت و جذابیت‌های این جشنواره در کنار عرضه انواع شیرینی، حلوای محلی، ترشیجات، هنرهای دستی، دوخت و نمایش لباس‌های محلی بود.

نوشته برگزاری دومین جشنواره فرهنگی-‌هنری شیرینی و سوغات محلی قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link