برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به میزبانی منطقه آزاد چابهار
برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به میزبانی منطقه آزاد چابهار

[ad_1] همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان جمعه ۲۸دی‌ماه با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی کشور در چابهار افتتاح می‌شود. همایش بین‌المللی «چابهار اینوست» با عنوان «چابهار دروازه طلایی توسعه […]

[ad_1]

🔹 همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان جمعه ۲۸دی‌ماه با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی کشور در چابهار افتتاح می‌شود.

🔸همایش بین‌المللی «چابهار اینوست» با عنوان «چابهار دروازه طلایی توسعه شرق» با معرفی بیش از ۱۰۰بسته سرمایه‌گذاری در قالب ۵پنل تخصصی با عنوان‌های صنعت و معدن، تجارت حمل و نقل و ترانزیت، نیرو و انرژی، گردشگری و صنعت توریسم، کشاورزی و شیلات و پنل سیاست‌های کلان سرمایه‌گذاری و تامین مالی در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

🔹سرمایه‌گذاران از ایران و کشورهای همسایه که عمدتا صاحب سرمایه‌ بومی سیستان و بلوچستان هستند، در این همایش شرکت می‌کنند و بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوع از صنایع غذایی و پتروشیمی تا فولاد و گردشگری و پنل‌های خورشیدی و انرژی‌های نو به آنها ارائه می‌شود.

🔸این همایش در دو بخش، اول بررسی افق‌های توسعه‌ای چابهار و سیستان و بلوچستان و بخش دوم نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فعلی استان و چابهار در دو روز ادامه داد. قرار است این همایش به رویداد ثابت سالیانه تبدیل شود.

نوشته برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به میزبانی منطقه آزاد چابهار اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link