بزودی پرواز کرج ـ‌کیش برقرار می‌شود
بزودی پرواز کرج ـ‌کیش برقرار می‌شود

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با شرکت هواپیمایی «کیش‌ایر»، پروازهای این فرودگاه به مقصد کیش از آبان‌ماه امسال برقرار می شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، منوچهر اتقیایی افزود: اکنون استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام و تقاضا برای برقرای […]


معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با شرکت هواپیمایی «کیش‌ایر»، پروازهای این فرودگاه به مقصد کیش از آبان‌ماه امسال برقرار می شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، منوچهر اتقیایی افزود: اکنون استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام و تقاضا برای برقرای مسیرهای جدید از سوی مردم افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: به همین منظور در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام راه‌اندازی شود.

اتقیایی گفت: هم اکنون پروازهای مسیر کرج-‌مشهد و بالعکس از فرودگاه پیام در روزهای چهارشنبه و جمعه به صورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و در آبان‌ماه نیز حداقل ۲پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها برقرار تا مردم استان البرز گزینه‌های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای زیاد برای مسیر کیش طبق مذاکرات صورت گرفته با شرکت هواپیمایی کیش‌ایر، مقرر شد تا از آبان‌ماه امسال این پروازها به مقصد کیش ۲روز در هفته برقرار شود.

اتقیایی گفت: برای سایر مسیرهای پرمتقاضی مانند اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاکره و زمان دقیق برقراری این پروازها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاه برای خدمات‌رسانی به پروازهای بین‌المللی در مسیر نجف اشرف با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امکانات مناسب موجود فرودگاه پیام، زمینه ارائه خدمات به پروازهای بین‌المللی در مسیر نجف اشرف را فراهم کرده است.

اتقیایی ادامه داد: فرصت کمی برای برنامه ریزی این پروازها وجود دارد، با این وجود برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم پرواز فوق‌العاده در مسیر کرمانشاه و ایلام برقرار کنیم.

یادآور می‌شود، بخش مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام از ۲۳شهریورماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

نوشته بزودی پرواز کرج ـ‌کیش برقرار می‌شود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link