بهبود وضعیت مردم یمن با عدم حمایت نهادهای بین‌المللی از سعودی‌ها :: خبرگزاری خانه ملت
بهبود وضعیت مردم یمن با عدم حمایت نهادهای بین‌المللی از سعودی‌ها :: خبرگزاری خانه ملت

عزت الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با انتقاد از بی‌توجهی نهادهای بین‌المللی نسبت به فاجعه نسل‌کشی و کودک کُشی در یمن، گفت: برخی از نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهداشت جهانی از کودکان یمن حمایت کرده و در مورد قحطی و گرسنگی این مردم هشدار داده‌ و تاکید کرده که ادامه وضعیت […]



عزت الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با انتقاد از بی‌توجهی نهادهای بین‌المللی نسبت به فاجعه نسل‌کشی و کودک کُشی در یمن، گفت: برخی از نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهداشت جهانی از کودکان یمن حمایت کرده و در مورد قحطی و گرسنگی این مردم هشدار داده‌ و تاکید کرده که ادامه وضعیت کنونی فاجعه انسانی وخیمی را در یمن به بار خواهد آورد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نهادها که به نوعی وابسته سازمان ملل متحد هستند تنها به اعلام هشدار بسنده کردند و گام اساسی در این زمینه بر نداشتند، متاسفانه اعضای دایم شورای امنیت و حقوقی که این اعضا از آن برخوردارند در عدم تحقق حمایت موثر از ملت یمن تاثیر گذاشته است.

وی افزود: عربستان سعودی نیز به لحاظ کمک‌های مالی در این سازمان‌های بین‌المللی نفوذ کرده به نوعی که تمام معادلات این نهادها به نفع اعضای دایم شورای امنیت یا عربستان و صهیونیست‌ها است در واقع این گروه‌ها ظلم را بین خود تقسیم کردند تا هر کدام به نوعی به ملت‌های ضعیف و فقیر فشار بیاورند.

یوسفیان ملا یادآور شد: سازمان‌ منطقه‌ای علاوه بر سازمان‌های بین‌المللی می‌توانند مشکل مردم یمن را حل کنند اما تنها راه حل مشکل عدم حمایت از سعودی‌ها و ظلم و ستم در جهان است. در واقع اگر این نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای دست از حمایت از عربستان بردارند، مشکل مردم یمن به خودی حل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حقیقت اگر سازمان‌های بین المللی و ابر قدرت ها از جنایت در یمن حمایت نکنند، مشکل این کودکان و مردم بی گناه حل خواهد شد.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه نهاد‌های بین‌المللی و کشورهای مدعی دموکراسی و حامیان دروغین حقوق بشر صرفا به تماشای این جنایت مشغول بوده و در نهایت، به اظهار تاسفی بسنده می‌کنند./

پایان پیام



Source link