بهره‌برداری از کلینیک تخصصی ماکو همزمان با دهه فجر
بهره‌برداری از کلینیک تخصصی ماکو همزمان با دهه فجر

[ad_1] نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو که باحضور قائم‌مقام مدیرعامل سازمان، مدیر غذا و دارو سازمان،‌ رئیس شبکه بهداشت و درمان، مدیر بیمارستان فجر، ‌شهردار و مسئولین ادارات محیط زیست و آب و فاضلاب در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق،‌ اسلام یادگاری در این نشست […]

[ad_1]

نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو که باحضور قائم‌مقام مدیرعامل سازمان، مدیر غذا و دارو سازمان،‌ رئیس شبکه بهداشت و درمان، مدیر بیمارستان فجر، ‌شهردار و مسئولین ادارات محیط زیست و آب و فاضلاب در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق،‌ اسلام یادگاری در این نشست گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو با حضور پزشکان متخصص با امکانات تشخیصی و درمانی با آخرین تجهیزات پیشرفته در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

یادگاری با اشاره به اینکه در این کلینیک خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، ماموگرافی،‌ سونوگرافی،‌ فیزیوتراپی و… ارائه می‌شود، افزود: راه دسترسی مناسب برای این کلینیک نیز با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد ماکو تا خردادماه سال آینده از مسیر جاده ساحلی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طراحی نقشه محوطه‌سازی و پارکنیگ نیز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو طی دوهفته آتی آماده می‌شود، ادامه داد: برای احداث و تجهیز این کلینیک ۲۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و با مساعدت سازمان منطقه ازاد ماکو هزینه شده است.

نوشته بهره‌برداری از کلینیک تخصصی ماکو همزمان با دهه فجر اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link