به نظر می‌رسد الجی قصد استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED را در دستگاه‌های آینده ندارد!
به نظر می‌رسد الجی قصد استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED را در دستگاه‌های آینده ندارد!

شرکت الجی در مورد پرچمدار آینده خود بسیار نامعلوم عمل می‌کند و ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم برنامه اصلی این شرکن برای سال جاری چیست. چیزی که معلوم است و از آن اطمینان داریم، الجی اگر بخواهد مجدد به صدر اخبار برگردد و دستگاهی لایق را معرفی کند، نیاز دارد تا همه جانبه برای این دستگاه […]


شرکت الجی در مورد پرچمدار آینده خود بسیار نامعلوم عمل می‌کند و ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم برنامه اصلی این شرکن برای سال جاری چیست. چیزی که معلوم است و از آن اطمینان داریم، الجی اگر بخواهد مجدد به صدر اخبار برگردد و دستگاهی لایق را معرفی کند، نیاز دارد تا همه جانبه برای این دستگاه سنگ تمام بگذارد اما به نظر می‌رسد اینگونه نیست. در ادامه همراه باشید.

بر اساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده الجی برای این که بتواند مدیریت بهتری بر روی هزینه‌های تولید داشته باشد قصد استفاده از OLED را در دستگاه‌های آتی ندارد. هر چند که استفاده از این نوع صفحه‌نمایش می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. همانطوری که در تصویر فوق نیز میبینید، در  LG V30 از صفحه‌نمایش P-OLED استفاده شده است که در کنار LG G6 از نوع LCD قرار دارد.

در سری G تاکنون از صفحه‌نمایش LCD استفاده شده بنابرین این که الجی بخواهد در دستگاه بعدی که ممکن است همان G7 مد نظر ما باشد، صفحه‌نمایش را به OLED تغییر دهد بسیار عجیب خواهد بود. هر چند که به نظر من این نوع صفحه‌نمایش می‌تواند حس مدرن بودن بیشتری را به کاربر القا کند در نتیجه الجی باید از آن استفاده کند.

تاریخ مراسم و یا معرفی LG G7 هنوز معلوم نیست اما منتظر معرفی این دستگاه در آوریل و یا می هستیم. باز هم اگر بخواهم نظر شخصی خود را بگویم، الجی اگر بتواند با تمرکز بر روی یک دستگاه یعنی همین سری G دستگاهی برتر را از همه نظر معرفی کند، بسیار بهتر خواهد بود تا دستگاهی همانند V30 معرفی شود و در غوغای دیگر اخبار شرکت‌ها کاملا محو شود.

 



منبع