بودجه قطار شهری کرج ۳۵ درصد افزایش یافت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
بودجه قطار شهری کرج ۳۵ درصد افزایش یافت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر کمالی زاده با اشاره به‌ضرورت ایجاد هیئت بدوی تخلفات اداری، گفت: اگر این هیئت در شهرداری تشکیل شود، بسیاری از مسائل پیش از رأی‌گیری حل‌وفصل شده و اثربخشی رأی‌ها مناسب‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود. وی در ادامه از تلاش مدیران برای وصول درآمد قدردانی کرد و ادامه داد: امید […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر کمالی زاده با اشاره به‌ضرورت ایجاد هیئت بدوی تخلفات اداری، گفت: اگر این هیئت در شهرداری تشکیل شود، بسیاری از مسائل پیش از رأی‌گیری حل‌وفصل شده و اثربخشی رأی‌ها مناسب‌تر و کاربردی‌تر خواهد بود.

وی در ادامه از تلاش مدیران برای وصول درآمد قدردانی کرد و ادامه داد: امید است با تلاش بیشتر، بتوانیم در این زمینه به وضعیت بهتری برسیم.

شهردار کرج در بخش دیگری به وضعیت استخر گل شهر اشاره کرد و گفت: علاوه بر استخر گل شهر، استخر دیگری هم باید در محدوده کم برخوردار شهر ایجاد شود.

کمالی زاده همچنین به رفع آب‌گرفتگی‌ها اشاره کرد و افزود: این مشکل منطقه‌ای است و باید در خدمات شهر و عمران برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای رفع این معضل صورت گیرد.

وی گفت: ایجاد چاه‌های جذبی می‌تواند نقش مؤثری در رفع آب‌گرفتگی‌های سطحی داشته باشد و ضمن جلوگیری از سیلاب‌ها، به افزایش آب‌های زیرزمینی نیز کمک شایانی می‌کند.

شهردار کرج در ادامه به میز خدمت در شهرداری کرج اشاره کرد و میز خدمت، ویترین شهرداری است و برای پاسخگویی مناسب به مشکلات شهروندان باید نماینده‌های باتجربه‌ای از مناطق و سازمان‌ها برای خدمات‌رسانی در این حوزه  انتخاب شوند.

کمالی زاده درزمینهٔ بازدیدهای یکپارچه مسئولان از پروژه‌های سطح شهر، گفت: برای ارائه خدمت‌رسانی بیشتر، کارشناسان شهرسازی باید آموزش‌های مربوط به پسماند و فضای سبز را ببینند تا در یک بازدید تمام موارد خدماتی رصد و پیگیری شود.

وی همچنین از مدیران مناطق خواست تا در صدور مجوز با نقشه‌های معماری همکاری لازم را داشته باشند و با تأکید بر این‌که ممیزی بیمه باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، گفت: دریافت عوارض خودرو از شهروندان باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

شهردار کرج در بخش دیگری از افزایش ۳۵ درصدی بودجه قطار شهری کرج خبر داد افزود: با تلاش نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهر کرج تنها کلان‌شهری است که بودجه قطار شهری آن افزایش داشته است.

[ad_2]

Source link