بیانیه جبهه مردمی در حمایت از کالای ایرانی
بیانیه جبهه مردمی در حمایت از کالای ایرانی

خبرگزاری ایسنا:  در این بیانیه آمده است: اینک که در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال به راهبردی عملیاتی و اقدامی ریشه‌ای در جهت حل بسیاری از مشکلات اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، فرهنگی مردم و کشور اختصاص یافته و ایشان به منظور عبور کشور از شرایط دشواری که دشمنان ملت ایران از سر استیصال […]



خبرگزاری ایسنا:  در این بیانیه آمده است: اینک که در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال به راهبردی عملیاتی و اقدامی ریشه‌ای در جهت حل بسیاری از مشکلات اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، فرهنگی مردم و کشور اختصاص یافته و ایشان به منظور عبور کشور از شرایط دشواری که دشمنان ملت ایران از سر استیصال و ناکامی‌های پی درپی در چهار دهه گذشته طراحی و برنامه ریزی کرده اند، درصدد درانداختن طرحی نو برای نوسازی اقتصاد ایران هستند ضرورت دارد تمامی امکانات ومنابع کشور برای تحقق این هدف بسیج شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خودشان خطاب به آحاد مردم و مسئولان کشور فرمودند: «اگر تولید ملی شتاب بگیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. من این را محور قرار دادم برای شعار امسال. شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است. سال حمایت از کالای ایرانی. این فقط مربوط به مسئولین نیست. آحاد ملت همه می‌توانند در این زمینه کمک بکنند. به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند.»

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی فرا رسیدن سال جدید را که در فضایی معطر به ماه رجب و مزین به قدوم مولود کعبه مولای متقیان علیه السلام آغاز گردید، به همه هموطنان تبریک و شادباش عرض نموده و ضمن اعلام آمادگی همه جانبه خود در کمک به تحریم کالای خارجی و حمایت از تولیدات ایرانی به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند.

الف) این جبهه از یکایک شهروندان استقلال خواه کشور بویژه دلسوزان اسلام و ایران، انقلاب و نظام، مردم و جوانان درخواست می‌نماید تا به شعار امسال به عنوان تکلیفی مذهبی و وظیفه‌ای ملی نگریسته و از هیچ کوششی در جهت تحقق و ادای آن دریغ نورزند. بدون تردید هر ایرانی می‌تواند با تولید و یا مصرف کالای ایرانی در رونق کسب و کار، گردش کارخانجات، ایجاد اشتغال، کمک به اقتصاد داخلی و… به عنوانی سربازی تاثیر گذار در مقابله با تحریم‌های اقتصادی غرب بخصوص آمریکای زیاده طلب ایفای نقش کند.

ب) گروه‌های برخوردار و نخبگان فکری و سیاسی، قلم بدستان و تریبون داران جامعه به صورت خاص مخاطب این جبهه بوده و از آن‌ها تقاضا می‌شود ضمن بکارگیری تمامی مساعی خویش جهت اصلی کردن این راهبرد و ممانعت از طرح مسائل فرعی و حاشیه ای، در راستای تبیین ضرورت مصرف کالا‌های ایرانی و نتایج رونق تولید ملی کوشش نمایند. ضمن آنکه فرهیختگان و متخصصان جوان در رشته‌های مختلف می‌توانند با طراحی ایده‌های نو، ارائه راهکار‌های سرمایه گذاری نوین و دانش بنیان، کارآفرینی، خلاقیت و برنامه ریزی، و… به افزایش تولید محصولات ایرانی و بهبود کیفیت کالای ایرانی کمک کنند.

ج) این جبهه از کلیه دولتمردان و مجریان دستگاه‌های اجرایی نیز می‌خواهد تا شعار امسال را به عنوان راهبردی بنیادین و عملیاتی جهت حل بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قلمداد کرده و به منظور تحقق آن در عرصه‌های مختلف بویژه تولید محصولات اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی لازم را انجام داده و بر حسن اجرای آن اهتمام ورزند. گزارش زمان بندی شده و سریع در این زمینه می‌تواند در راستای ترغیب مردم به مصرف کالای داخلی و تشویق جوانان به تولید محصول ایرانی کمک نماید. امید است دولت با اهتمام و طراحی لازم در این زمینه بتواند گزارشاتی متفاوت از گذشته در زمینه تحقق شعار سال ارائه و توفیقات خود را با زبان عمل به اطلاع مردم عزیز کشورمان برساند.



Source link