بیانیه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب به مناسبت روز ارتش
بیانیه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب به مناسبت روز ارتش

[ad_1] خبرگزاری فارس: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب ا. سلامی به مناسبت روز ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب ا. سلامی به مناسبت روز ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. در ابتدای این بیانیه آمده است: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی روز ۲۹ فروردین‌ماه […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب ا. سلامی به مناسبت روز ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب ا. سلامی به مناسبت روز ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی روز ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه غیورمردان دلاور، فرماندهان و رزمندگان ارتش و به ویژه مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا تبریک می‌گوید.

در این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بازسازی خود براساس مبانی ارزشمند مکتب اسلامی و برپایه جانفشانی و حراست از استقلال و مرز‌های کشورمان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) صفحات درخشان و نورانی را در کتاب تاریخ فعالیت خود رقم بزند و به خصوص در دوران دفاع مقدس آنچه داشت به میدان آورد و با همه توان و نیرو در مقابل تجاوز ایستاد و بالاخره با حضور و همکاری و هم‌رزمی دلاور مردان سپاه و بسیج توانست فصل جدیدی در تاریخ کشورمان بگشاید که ارتشی نمونه و مکتبی و مقتدر جانفشان و شهادت‌طلب و توانمند را به دنیا نشان دهد و پشتوانه‌ای محکم برای آزادی و استقلال و امنیت کشورمان باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: هم‌اکنون در پرتو همان اعتقادات و باور‌های دینی و توانمندی علمی و عملی با رهبری و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.

این بیانیه می‌افزاید: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی برپایه آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع همه جانبه از سرزمین ایران اسلامی ضمن تبریک مجدد روز ارتش، ارتقای توانمندی و قدرت رزمی و بازدارندگی نظامی و موفقیت‌های افزون برای یکایک نیرو‌های موحد و رزمنده و شجاع ارتش و فرماندهان مدبر و مخلص و فرماندهی معظم و معزز کل قوا را از پیشگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

[ad_2]

Source link