تأمین مالی جریان امپریالیسم از محل فروش سلاح در سایه حکومت جریانات غبارآلود بر منطقه :: خبرگزاری خانه ملت
تأمین مالی جریان امپریالیسم از محل فروش سلاح در سایه حکومت جریانات غبارآلود بر منطقه :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] فرهاد تجری درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش حملات تروریستی همزمان با برگزاری انتخابات مجلس در افغانستان، گفت: کشورهایی که در افغانستان حضور نظامی دارند هیچ تمایلی به اجرای دموکراسی در این کشور ندارند. نماینده مردم قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی […]

[ad_1]

فرهاد تجری درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش حملات تروریستی همزمان با برگزاری انتخابات مجلس در افغانستان، گفت: کشورهایی که در افغانستان حضور نظامی دارند هیچ تمایلی به اجرای دموکراسی در این کشور ندارند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها نمی خواهند نهادهای مسئول در افغانستان ایجاد شود که نسبت به مردم پاسخگو باشند، اظهار داشت: آمریکایی ها به دنبال ایجاد نظام هایی همچون عربستان سعودی و امارات هستند تا همچنان بتوانند به حضور نظامی خود در کشورهای منطقه ادامه دهند، کشورهایی که منشأ جریانات تروریستی هستند.

 

بیشتر بخوانید:

 

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا به هیچ وجه نمی‌خواهد دموکراسی در منطقه اجرا شود، عنوان کرد: آمریکایی ها به دنبال تحقق اراده مردم نیستند و قصد دارند همچنان جریانات غبارآلود بر منطقه حاکم باشد که بهره، سود و منافع آن صرفا نصیب جریانات امپریالیستی و هم‌پیمانان آنها می شود لذا آشوب زایی می تواند به این هدف آنها کمک کند.

تجری ادامه داد: جریانات استکباری با به کارگیری تمام توان خود و با استفاده از مراکز فرماندهی اقماری وابسته به جریان امپریالیسم نمی خواهند اجازه دهند تا اراده ملت منطقه محقق شود که این مهم برای آنها از طریق ایجاد فضای ناامن به وجود می آید.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد احساس نیاز به آمریکا در دل کشورها یکی از سیاست های این کشور در منطقه است تا بتواند همواره از محل فروش تسلیحات نظامی به منافع اقتصادی خود دست یابد./

پایان پیام

[ad_2]

Source link