تبدیل همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به یک رویداد ثابت سالیانه
تبدیل همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به یک رویداد ثابت سالیانه

[ad_1] مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار که با دید توسعه سیستان و بلوچستان اواخر این هفته برگزار می‌شود، قرار است به رویداد ثابت سالانه تبدیل شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی اظهار داشت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار ۲۸ و ۲۹دی‌ماه با مشارکت منطقه آزاد چابهار و استانداری سیستان […]

[ad_1]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار که با دید توسعه سیستان و بلوچستان اواخر این هفته برگزار می‌شود، قرار است به رویداد ثابت سالانه تبدیل شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی اظهار داشت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار ۲۸ و ۲۹دی‌ماه با مشارکت منطقه آزاد چابهار و استانداری سیستان و بلوچستان و با حضور بیش‌از ۳۰۰سرمایه‌گذار و گروه سرمایه‌گذاری و مقامات، وزرا، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشوری برگزار می‌شود.

کردی افزود: حدود ۱۰۰بسته سرمایه‌گذاری در پنل‌های شیلات و کشاورزی، صنعت و معدن، نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری و حمل و نقل و ترانزیت در این همایش رونمایی می‌شود که حدود نصف این بسته ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری چابهار و منطقه آزاد آن و بقیه مختص به دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این همایش که قرار است به رویداد ثابت سالیانه تبدیل شود، شناساندن ظرفیت‌‌های اقتصادی منحصر‌به‌فرد سیستان و بلوچستان و چابهار به سرمایه‌گذاران و به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی داخلی و خارجی سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سرمایه‌گذاران از ایران و کشورهای همسایه که عمدتا صاحب سرمایه‌ بومی سیستان و بلوچستان هستند، در این همایش شرکت می‌کنند و بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوع از صنایع غذایی و پتروشیمی تا فولاد و گردشگری و پنل‌های خورشیدی و انرژی‌های نو به آنها ارائه می‌شود.

کردی گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری را سعی کردیم با مطالعات جامع و کامل به سرمایه‌گذاران ارائه دهیم تا با در نظر گرفتن همه جوانب، وارد سرمایه‌گذاری شوند؛ معتقدیم در فضای جدید باید بر ظرفیت‌ها و توامندی‌های داخلی تکیه کنیم که آوردن سرمایه، سرمایه‌گذاران بومی سیستان و بلوچستان که در کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس مشغول‌اند؛ برای توسعه چابهار و سیستان و بلوچستان تحول‌آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در دو بخش، اول بررسی افق‌های توسعه‌ای چابهار و سیستان و بلوچستان و بخش دوم نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فعلی استان و چابهار در دو روز ادامه داد. قرار است این همایش به رویداد ثابت سالیانه تبدیل شود.

نوشته تبدیل همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار به یک رویداد ثابت سالیانه اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link