تجاوز آشکار به یمن باتلاقی است که عربستان و امارات را در خود می‌بلعد :: خبرگزاری خانه ملت
تجاوز آشکار به یمن باتلاقی است که عربستان و امارات را در خود می‌بلعد :: خبرگزاری خانه ملت

سیدحسین نقوی حسینی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تجاوز آشکار کشورهای منطقه به یمن گفت:عربستان و امارات وارد بازی خطرناکی شده اند،تجاوز آشکار به یمن باتلاقی را می ماند که عربستان را حتما در خودش می‌بلعد. وی بابیان این که امارات هم متاسفانه با عربستان در این زمینه همکاری می‌کند،افزود:نتیجه […]



سیدحسین نقوی حسینی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تجاوز آشکار کشورهای منطقه به یمن گفت:عربستان و امارات وارد بازی خطرناکی شده اند،تجاوز آشکار به یمن باتلاقی را می ماند که عربستان را حتما در خودش می‌بلعد.

وی بابیان این که امارات هم متاسفانه با عربستان در این زمینه همکاری می‌کند،افزود:نتیجه این تجاوز آشکار به سرزمین مستقل در یمن قطعاً خسارت بار برای امارات و عربستان خواهد بود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سعودی ها و اماراتی ها  مردم بیگناه یمن را با بمب‌های خوشه‌ای و شیمیایی قتل عام می‌کنند،ادامه داد:وقتی یک کشور را محاصره می‌کنند؛مردم یمن هم دست بسته نیستند و آنها هم علیه این کشورها وارد عملیات می‌شوند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم یمن در برابر کشور متخاصم از خود دفاع می کنندتاکید کرد: خیلی تفاوت دارد یک راکت در امارات بخورد یا یک راکت در یمن،راکتی به امارات اصابت کند نظم این کشور نیز به هم می‌ریزد.

نقوی حسینی تاکید کرد:بهتر است عربستان و امارات در سیاست‌های تجاوزگرانه خودشان تجدید نظر کنند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه امارات خودش باعث این اتفاقات در منطقه شده است،تصریح کرد:فرودگاه ،پایتخت اقتصادی یک کشور محسوب می‌شود، سمبل امنیت امارات هم فرودگاه دبی است که سرمایه دارها و توریست ها در آن رفت و آمد می‌کنند؛وقتی آنجا نا امن باشد امارات ضرر می‌کند و در واقع نتیجه اعمال خود را نتیجه اقدامات خود را می بینند.

گفتنی است؛یگان پهپادی یمن صبح  روز گذشته بارها فرودگاه دبی را هدف قرار داد. یک منبع در این یگان گفت یک پهپاد از نوع صماد3 چندین بار فرودگاه بین المللی دبی را هدف قرار داد.این دومین بار است که فرودگاه دبی به‌عنوان پایتخت اقتصاد امارات در پاسخ به مشارکت رژیم در تجاوز نظامی به یمن و ارتکاب جنایات جنگی علیه مردم بیگناه یمن در طول چهار سال گذشته هدف قرار می‌گیرد./

پایان پیام



Source link