تحریم عربستان توسط آمریکا بلوف سیاسی برای امتیاز گیری بیشتر است :: خبرگزاری خانه ملت
تحریم عربستان توسط آمریکا بلوف سیاسی برای امتیاز گیری بیشتر است :: خبرگزاری خانه ملت

 سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  گفت:هیچ کشوری به آمریکا اعتماد ندارد و کره شمالی نیز از همین رواست که اعلام کرده قصد ارائه اطلاعات کامل در خصوص تاسیسات هستی خود را به آمریکا ندارد و در راستای طرح صلح با آمریکا با احتیاط پیش می رود.  وی افزود:آمریکایی ها بارها […]



 سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  گفت:هیچ کشوری به آمریکا اعتماد ندارد و کره شمالی نیز از همین رواست که اعلام کرده قصد ارائه اطلاعات کامل در خصوص تاسیسات هستی خود را به آمریکا ندارد و در راستای طرح صلح با آمریکا با احتیاط پیش می رود.

 وی افزود:آمریکایی ها بارها در مورد ایران و سایر کشور ها نشان دادند که تعهدی در قبال قوانین بین‌المللی ندارند و این تجربه برای همه کشورهای دنیا وجود دارد لذا همه کشورها با ملاحظه و احتیاط به سمت آمریکا می‌روند.

 نقوی حسینی  در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص تهدید به تحریم عربستان توسط آمریکا تصریح کرد:امریکا  امکان تحریم عربستان را ندارد و ادعاهای مطرح شده از سوی این کشور یک بلوف است و دنیا هرگز استراتژی آمریکا در مقابل عربستان و اصطلاح گاو شیرده را فراموش نمی‌کند.

 وی ادامه داد:اتفاقات ترکیه دستاویزی برای استفاده بیشتر آمریکا از دلار های نفتی  دولت سعودی است و دولت سعودی در نهایت مجبور است آمریکا را در این موضوع راضی نگه دارد.

 نماینده ورامین  در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص موضع العربیه در مورد تحکیم روابط عربستان و ایران در صورت تحریم از سوی آمریکا تاکید کرد: اگر عربستان بخواهد روابطش با ایران را بازسازی کند باید تغییرات گسترده‌ای در سیاست‌های خود اعمال کند البته ایران از تحکیم روابط با عربستان به‌عنوان یک کشور مهم در جهان اسلام  استقبال می‌کند اما عربستان راه زیادی را برای نزدیک شدن به ایران باید طی کند چراکه رفتارهای آل سعود در طول این سال‌ها پل های پشت سر عربستان را خراب کرده./

انتهای پیام



Source link