تخلف تحصیلی «حسین فریدون» محرز شد
تخلف تحصیلی «حسین فریدون» محرز شد

خبرگزاری تسنیم: سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در کمسیون آموزش مجلس، اظهار داشت: روند بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور در کمیته ۳ نفره‌ای در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافته است. وی با بیان اینکه براساس مستندات و مدارک موجود، […]



خبرگزاری تسنیم: سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در کمسیون آموزش مجلس، اظهار داشت: روند بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور در کمیته ۳ نفره‌ای در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافته است.

وی با بیان اینکه براساس مستندات و مدارک موجود، تخلف در روند تحصیلی «حسین فریدون» محرز شده است، افزود: در بین اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون»، اختلافی وجود دارد مبنی بر اینکه درباره این پرونده چشم‌پوشی شود، بنابراین، طبق تصمیم اعضای کمیته، گزارش در اختیار آقای زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس قرار گرفته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه برخی از اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» معتقدند که مشابه چنین تخلفی در دولت‌های گذشته و حتی مجلس نیز رخ داده و بهتر است از آن چشم‌پوشی کرد، اظهار داشت: اگر واقعا چنین مواردی وجود دارد، باید مدارک و مستنداتش به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شود تا مورد پیگیری قرار گیرد.

ابطحی تصریح کرد: به دلیل اختلافی که بین اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» وجود دارد، تمامی مدارک و مستندات در اختیار رئیس‌کمیسیون آموزش قرار گرفته و مقرر شده آقای زاهدی جمع‌بندی نهایی این موضوع را در قالب گزارشی ارائه دهد. اگر اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون»، گزارش نهایی آقای زاهدی درباره این پرونده را تأیید نکنند، وی می‌تواند با استفاده از اختیارات خودش، گزارش آن را به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش رئیس کمیسیون آموزش تا پایان اردیبهشت یا اوایل خرداد در زمینه پرونده تحصیلی حسین فریدون به پایان می‌رسد.

کمیته سه‌نفره‌ای در مجلس متشکل از سیدجواد ابطحی، محمد قمی و کارن خانلری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای پیگیری نحوه پذیرش «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شده است.



Source link