تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

[ad_1] خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷) از سوی اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: جواد کریمی قدوسی، سیدمحمد جواد ابطحی، سید حسینی نقوی حسینی، حسینعلی حاجی دلیگانی، اکبر رنجبرزاده، ابوالفضل ابوترابی نمایندگان مشهد، […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷) از سوی اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

جواد کریمی قدوسی، سیدمحمد جواد ابطحی، سید حسینی نقوی حسینی، حسینعلی حاجی دلیگانی، اکبر رنجبرزاده، ابوالفضل ابوترابی نمایندگان مشهد، خمینی‌شهر، ورامین، شاهین شهر، اسدآباد و نجف‌آباد به رئیس‌جمهور ضرورت جلوگیری از طرح دعاوی ظالمانه از طرف آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در محاکم قضایی این کشور را متذکر شدند.

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که لطفاً دستور فرمایید در اسرع وقت به فاجعه خشکسالی ویرانگر سیستان رسیدگی شود.

محمدرضا بادامچی، علی مطهری و علیرضا رحیمی نمایندگان تهران به وزیر دادگستری درباره علت فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام قبل از تصویب در مرجع ذیصلاح قانونی تذکر دادند.

عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو در تذکری به وزیر کشور خواستار شفاف‌سازی در اعلام مناطق محروم در کشور شد و در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد که علت عدم توجه به بازسازی قنوات چیست؟

عین‌الله شریف‌پور و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ماکو و اسدآباد در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش عنوان کردند که علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته چیست؟

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد که علت اختلال در تلفن‌های همراه در سرتاسر کشور چیست؟

[ad_2]

Source link