ترغیب همسر برای رابطه جنسی
ترغیب همسر برای رابطه جنسی

انگیزه های جنسی تحت تأثیر همه چیز از استرس روزانه تا نوسانات هورمونی قرار می گیرند و میل جنسی ما تا حدودی با افزایش سن کاهش می یابد. با این حال، می توان میل جنسی سالمی را در سالمندی نیز حفظ کرد. اگر می خواهید میل بیشتری برای صمیمیت نسبت به آنچه در حال حاضر […]


انگیزه های جنسی تحت تأثیر همه چیز از استرس روزانه تا نوسانات هورمونی قرار می گیرند و میل جنسی ما تا حدودی با افزایش سن کاهش می یابد. با این حال، می توان میل جنسی سالمی را در سالمندی نیز حفظ کرد. اگر می خواهید میل بیشتری برای صمیمیت نسبت به آنچه در حال حاضر تجربه می کنید داشته باشید، روش های ساده و زیادی برای بهبود میل جنسی شما وجود دارد. با چند روش مختلف برای افزایش میل جنسی خود آشنا شوید. 

روش های ترغیب همسر برای رابطه جنسی

اگر شما فردی هستید که میل جنسی شما زیاد است، اما شریک زندگی شما میل جنسی کمتری دارد، این بدان معنا نیست که شما باید بنشینید و منتظر تغییر او باشید، شما نیز مسئول تغییر نحوه برخورد با این مساله هستید. نکات زیر در مورد نحوه برخورد با شریک زندگی شما وجود دارد که احتمال نزدیک شدن او به شما را افزایش می دهد.

1-عدم شخصی سازی

تفاوت در میل جنسی در زوجین بسیار شایع است. هرچند به سختی می توان پیشرفت های خود را بدون در نظر گرفتن شخص شخصی رد کرد، اما باید به خود یادآوری کنید که عدم علاقه شریک جنسی به رابطه جنسی ممکن است به شما، جذابیت یا ویژگی های شما به عنوان یک انسان مربوط نباشد. ممکن است مسئله کمبود هورمون یا سایر مشکلات فیزیولوژیکی باشد – یا احساساتی که فرد نسبت به خودش دارد.
بدون شک می خواهید همه چیز تغییر کند، اما سعی کنید کمی از مهارت همدلی خود استفاده کنید. به احتمال زیاد، با توجه به انتخاب، او ترجیح می دهد احساس کند که به راحتی ترغیب شود.  او ممکن است احساس ناکافی بودن کند. این وضعیت به شما آسیب می رساند، اما این که چقدر برای شریک زندگی شما دردناک است را فراموش نکنید. حتی اگر او تدافعی عمل کند، احتمالاً شریک زندگی شما زمان زیادی را صرف این می کند که چرا بین شما چنین مشکلاتی وجود دارد. سعی کنید درک کنید.

2-برقراری ارتباط عاطفی

اگر مردی هستید که شریک زندگی شما کمتر از شما به رابطه جنسی علاقه دارد، به دوستی خود توجه کنید. بسیاری از زنان از این طریق تحریک می شوند  آنها نمی توانند مشتاق رابطه جنسی شوند مگر اینکه احساس کنند به شما نزدیک هستند. این بدان معناست که کارهایی را که برای او مهم است انجام دهید، کارهای دو نفره، حضور بیشتر در خانه، در دسترس بودن بیشتر و همکاری با او.
کارهای کوچک نیز می توانند مفید باشند صبح یک فنجان قهوه برای او بیاورید. یادداشتی بگذارید که عشق شما را ابراز می کند. از سر کار با او تماس بگیرید تا بگویید به او فکر می کنید. یک گل رز به خانه بیاورید. محبت خود را از طریق رفتارهای مهربانانه تصادفی نشان دهید و ممکن است هنگام انجام این کار، او بیشتر بخواهد از نظر جنسی به شما نزدیک شود. 
اگر همسرتان پیشرفت های شما را نپذیرفته است، آخرین چیزی که ممکن است دوست داشته باشد این است که مهربان و متفکر باشید. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اگر می خواهید زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید و همسرتان به عنوان یک پیش نیاز، احتیاج به احساس عاطفی با شما دارد، انجام کارهایی که شما را به او نزدیک می کند تنها راهی است که می توانید به آنجا برسید.

3-ترغیب همسر برای رابطه جنسی | غر نزنید

بسیاری از مردان به من گفته اند که غر زدن زنانشان در مورد چنین مسائلی واقعاً آنها را سرد می کند. مردان می توانند منفعل شوند، با خواسته های شما موافقت می کنند اما از نظر احساسی و جنسی به شما توجه نمی کنند. چرا با مسائل متفاوت برخورد نمی کنید؟ ممکن است احساس صدمه، طرد شدن یا عدم رابطه جنسی کنید زیرا همسرتان بی تفاوتی کرده است، اما انتقاد نکنید. مهربان و با عطوفت  با شوهر خود در زمان خوبی در مورد این مسائل صحبت کنید.
به رفتار خود نیز نگاه کنید و  دریابید که چه کارهایی می توانید انجام دهید که می تواند باعث شود شریک زندگی شما در حالت دفاعی واکنش نشان دهد. بیشتر تبدیل به فردی شوید که او می خواهد شما آنگونه باشید. یک شوهر غرغرو و ایراد گیر اصلا تحریک کننده نیست.

4-ترغیب همسر برای رابطه جنسی | امتحان روش های جدید

بدون شناخت شما نیز می توانم با اطمینان گفت که رفتار غالب شما این بوده است که شریک زندگی خود را برای رابطه جنسی اجبار می کنید.  اگر این مشکل در طولانی مدت بوده است احتمالا شما او را برای رابطه جنسی دنبال می کنید، و او رد می شود.  هرچه بیشتر فشار بیاورید، شریک زندگی شما بیشتر تحت فشار یا عصبانیت قرار می گیرد و کنار می کشد.
ابتدا مدتی عقب نشینی کنید. مهم نیست که چقدر جذب شریک زندگی خود شده اید یا چقدر آمادگی عشق ورزیدن را دارید، برای مدت معینی باید متعهد شوید که به او نزدیک نشوید. مدتی رابطه جنسی را شروع نکنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. در مورد طرح صحبت نکنید ؛ فقط عقب نشینی کن و منتظر باش گاهی اوقات فردی که میل جنسی کمتری دارد به زمان بیشتری نیاز دارد تا اجازه دهد باتری هایش دوباره شارژ شوند. هنگامی که این بازی به پایان می رسد احساس عشق بیشتری خواهید داشت. یکبار امتحان کنید. شاید وقت آن رسیده که استراتژی و راه های جذب شوهر خود را تغییر دهید.
عقب نشینی آسان نیست، به خصوص اگر احساس می کنید تحریک شده اید. اما اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید، حداقل برای چند هفته به طور همزمان، این مورد را در لیست کوتاه موارد خود قرار دهید تا امتحان کنید.

5-عدم صحبت مداوم درباره رابطه جنسی

همچنین، صحبت در مورد رابطه جنسی برای تحریک همسر را متوقف کنید و برای تغییر روی خود تمرکز کنید. ممکن است شما آنقدر بر رابطه خود، حداقل قسمت جنسی آن تمرکز کرده باشید که سایر نیازهای خود را کنار گذاشته اید. به جای بحث در مورد آنچه در رابطه شما اتفاق می افتد یا نمی افتد، از وقت خود برای تمرکز بر روی خود و یافتن کارهایی استفاده کنید که شما را برآورده می کند. با دوستان بیرون بروید. به یک باشگاه سلامت بپیوندید. داوطلب هنگامی که شریک زندگی شما می بیند شما بر خودتان تمرکز می کنید نه به زندگی جنسی خود، او فقط ممکن است بخواهد از هر لحاظ در زندگی شما دخیل باشد.

6-بر آنچه کار می کند تمرکز کنید

آیا زمانی در زندگی زناشویی شما بوده است که زندگی جنسی شما پرشورتر باشد؟ بله، مطمئنا در همان ابتدا، تازگی باعث می شود هورمون ها از کار بیفتند. اما دیگر اینطور نیست. ازدواج خود را از همان ابتدا بررسی کنید. از خود بپرسید: “زمانی که همسرم بیشتر به رابطه جنسی علاقه داشت چه فرقی می کرد؟” ببینید آیا هر یک از این شرایط قابل تکرار هستند یا خیر. سپس آنها را تکرار کنید. روی آن ها تمرکز کنید، حتما نتیجه خواهید گرفت و به رابطه زناشویی مناسب خود خواهید رسید.

7-نوازش بدون قصد رابطه

زنان اغلب شکایت دارند که شوهرانشان هرگز به آنها دست نمی زنند مگر آنکه بخواهند رابطه جنسی داشته باشند. این آنها را سرد می کند. اگر شما به عنوان یک مرد شریک جنسیت بیشتری هستید، به یاد داشته باشید که این را در مورد همسر خود به خاطر بسپارید. او ممکن است بخواهد شما را در آغوش بگیرید، بغل کنید، دستان خود را بگیرید، کنار او روی کاناپه بنشینید یا او را به شیوه ای محبت آمیز اما جنسی ببوسید.
بسیاری از زنان می گویند مردان قادر نیستند در آغوش بگیرند بدون اینکه دستانشان به آرامی روی بدنشان حرکت کند. از آنجایی که بسیاری از زنان نیاز شدیدی به محبت بدون رنگ و بوی جنسی دارند، وقتی هر لمس وسیله ای برای پیش بازی می شود، اذیت می شوند.

8-ترغیب همسر برای رابطه جنسی | درک شرایط همسر

اگر میل جنسی شما بسیار متفاوت است، برای شما غیر منطقی است که انتظار داشته باشید شریک زندگی شما به هر خواسته ای رسیدگی کند. شما باید هر از گاهی مسئولیت برآوردن نیازهای خود را بر عهده بگیرید. به احتمال زیاد، شما در حال حاضر این کار را انجام می دهید، اما ممکن است از این کار ناراحت باشید. این خوب یا منصفانه نیست اگرچه شریک زندگی شما می تواند در نیمه راه با شما همکاری کند، اما باز هم مواقعی وجود خواهد داشت که شما آماده رابطه هستید و او آماده نیست. این طبیعی است؛ شما باید آن را بپذیرید تا زمانی که همسرتان تلاش بیشتری برای درک و مراقبت از نیازهای شما انجام می دهد، باید تفاوت های خود را بپذیرید و گهگاه مراقب خود باشید  بدون احساس کینه.

9-هدیه دادن عشق

گاهی اوقات، با بهبود اوضاع و تلاش همسرتان برای مراقبت بیشتر از نیازهای شما، او ممکن است تصمیم بگیرد که با شما صمیمی شود، حتی اگر رابطه جنسی یک میل شدید نباشد. به جای احساس توهین یا تحقیر، باید این را به عنوان هدیه ای از عشق بپذیرید. در روابط خوب، افراد دائماً کارهایی را برای شرکای خود انجام می دهند که ممکن است دقیقاً همان چیزی نباشد که آنها در حال حاضر دوست دارند انجام دهند.
این بسیار خوب است،این هدیه واقعی است، وقتی به شریک زندگی خود آنچه را که او می خواهد و نیاز دارد اعطا کنید که آیا آن را درک کرده اید، دوست دارید یا موافق هستید، به او بدهید. به شریک خود اجازه دهید عشق خود را با رابطه جنسی نشان دهد، حتی اگر در حال حاضر کار مورد علاقه او نبوده است. هدیه را بپذیرید و قدر آن را بدانید. روابط خوب بر اساس این نوع مراقبت ایجاد می شود.

10-احترام به پیش نیاز های جنسی همسر

در اینجا یک پیشنهاد واقعاً خوب  آمده است: وقتی شریکی که میل جنسی کمی دارد، به همسر خود شرایطی را که برای انجام یا لذت بردن از رابطه جنسی لازم دارد، هدیه بدهید. به عنوان مثال، اگر زنی به شوهرش بگوید که رابطه شبانه را بیشتر از صبح ترجیح می دهد، ممکن است شوهر تصور کند که او فقط بهانه جویی می کند. برای اکثر مردان، تستوسترون بین 7 تا 8 صبح به اوج خود می رسد؛ سطح تستوسترون زنان در عصر به اوج خود می رسد.
اگر شوهر به همسرش بگوید که بعد از دوش گرفتن یا وقتی بچه ها در خواب هستند احساس می کند بیشتر تحریک شده است، نگویید که فقط کارها را به تعویق انداخته تا رابطه جنسی هرگز اتفاق نیفتد. در این رابطه مطالعه مقاله انتظارات زنان از همسر خود پیشنهاد می شود.
حقیقت این است که اینها فقط بهانه نیستند. ممکن است برای شما سخت باشد که این موضوع را باور کنید زیرا آماده اید که شروع کنید، اما همسرتان واقعاً برای احساس آرامش، راحتی و روشن شدن به چیزهایی نیاز دارد که به نحوی خاص است. تا آنجا که ممکن است سعی کنید به این درخواست ها احترام بگذارید و وقتی شریک زندگی شما به شما اعتماد می کند، بی اعتبار نشوید. آنها را در نظر بگیرید و سعی کنید فضایی را ایجاد کنید که به احتمال زیاد برای میل جنسی شریک زندگی شما مناسب است.  
ترغیب همسر برای رابطه جنسی

مشکل عدم تفاهم جنسی

در برخی موارد یکی از روجین آنقدر از رابطه جنسی ناراضی است که سرانجام رابطه فرا زناشویی خواهد داشت یا ازدواج را ترک خواهدکرد. شاید شما هم به این جایگزین ها فکر کنید. اما یک رابطه نا مشورع راه حل ناپسندی است. حتی اگر به طور موقت شما را راضی کند، فقط کار را در خانه دشوارتر می کند. اگرچه یک رابطه یا جدایی گاهی به عنوان زنگ خطری برای شریک زندگی عمل می کند، اما همیشه نمی توانید روی آن حساب کنید.
با این وجود، شما به عنوان یک فرد با هویت جنسی، ممکن است در انتهای راه خود باشید. ممکن است شما در مورد شخص دیگری خیال پردازی کنید، یا اینکه چمدان خود را ببندید و بروید. قبل از اقدام، اطمینان حاصل کنید که همسرتان به طور نامشخص از جدی بودن وضعیت اطلاع دارد. عدم تفاهم جنسی خود را اعلام کنید. مطمئن شوید که او می فهمد اگر چیزی تغییر نکند چه اتفاقی می افتد. در گرمای مشاجره تهدید نکنید. سرزنش یا انتقاد نکنید.
فقط با آرامش بگویید که به دلیل تفاوت در اشتهای جنسی، آنقدر ناراضی هستید که در فکر انجام کاری هستید که واقعاً نمی خواهید. آنچه را که درباره آن فکر کرده اید بیان کنید. به شریک خود بگویید که این تهدید نیست. بلکه شما آنقدر ناامید هستید که نمی دانید دیگر چه باید بکنید. یکبار دیگر از شریک خود بخواهید تا از او کمک بخواهد. سپس صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.  

ترغیب همسر برای رابطه جنسی | سخن آخر

هر شریک در یک رابطه باید مسئولیت شخصی خود را برای بهبود اوضاع بپذیرد. هنگامی که هر دوی شما تلاش بیشتری برای درک نیازها و احساسات یکدیگر انجام دهید، بدون شک احساس نزدیکی و ارتباط عاطفی و جسمی بیشتری خواهید داشت. اگرچه پیشنهاداتی که ارائه شد می تواند تاثیر زیادی بر بهبود وضعیت داشته باشد، اما بهتر است در این موارد از تجربیات و دانش متخصصان استفاده نمایید. 



Source link