ترمیم کابینه در آینده بستگی به عملکرد دولت دارد :: خبرگزاری خانه ملت
ترمیم کابینه در آینده بستگی به عملکرد دولت دارد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ترمیم کابینه و تغییر 4 وزیر دولت، اظهار داشت: مجلس در جلسه رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی کمک کرد تا گزینه‌های معرفی شده از سوی دولت رای لازم را کسب کنند، در واقع مجلس با این اقدام بهانه را از دولت گرفت. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی […]

[ad_1]

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ترمیم کابینه و تغییر 4 وزیر دولت، اظهار داشت: مجلس در جلسه رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی کمک کرد تا گزینه‌های معرفی شده از سوی دولت رای لازم را کسب کنند، در واقع مجلس با این اقدام بهانه را از دولت گرفت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با حمایتی که مجلس از دولت کرده است، قوه مجریه پاسخگوی خواسته‌های به حق مردم باشد.

بیشتر بخوانید:

تشکیل اضلاع مثلث کارآمدی دولت با به کارگیری افراد مجرب و متخصص در وزراتخانه‌های جدید

وی با اشاره به اقداماتی که دولت باید از این پس در بخش اقتصادی انجام دهد، افزود: دولت باید تیم اقتصادی خود را منسجم کرده و مدیریت کند تا خواسته‌های مردم محقق شود.

شرط مجلس برای کمک به دولت چیست؟

حاجی دلیگانی با بیان اینکه مجلس وظیفه نظارتی و تقنینی دارد، ادامه داد: نمایندگان مجلس در مورد وزرا می‌توانند آن‌ها را استیضاح کنند یا به گزینه‌های معرفی شده برای تصدی وزارتخانه‍‌ها رای اعتماد بدهند یا ندهند، اما آن نهادی که وظیفه اجرائی دارد، دولت است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پای کار بایستد و به مردم کمک کند، شرط مجلس و نمایندگان مردم برای کمک به قوه مجریه، میزان تلاش دولت برای حل مشکلات مردم است.

ترمیم کابینه در آینده بستگی به عملکرد دولت دارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت بازهم نیاز به ترمیم کابینه دارد یا خیر؟ افزود: اظهار نظر در این زمینه بستگی به عملکرد دولت در آینده دارد.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: با شروع اقدامات دولت بعد از ترمیم کابینه، باید عملکرد دولت را بررسی کنیم و آن زمان می‌توانیم در مورد لزوم ترمیم کابینه اظهار نظر کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر فراکسیون نمایندگان ولایی پیرامون رای اعتماد به وزرا اطلاعی نداشتم زیرا در جلسات فراکسیون نمایندگان ولایی شرکت نمی‌کنم، گفت: ابتدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی فرم عضویت در فراکسیون نمایندگان ولایی را تکمیل کردم ولی در جلسات این فراکسیون شرکت نمی‌کنم./

پایان پیام

[ad_2]

Source link