تشکیل کارگروه رفع موانع صادرات در سازمان منطقه آزاد ماکو
تشکیل کارگروه رفع موانع صادرات در سازمان منطقه آزاد ماکو

[ad_1] معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، «کارگروه رفع موانع صادرات» در جهت بهبود عملکرد صادرات واحدهای تولیدی منطقه تشکیل شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، ابراهیم جلیلی با اعلام این خبر افزود: این کارگروه، حضور موثرتر منطقه آزاد ماکو در بازارهای جهانی و توسعه […]

[ad_1]

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، «کارگروه رفع موانع صادرات» در جهت بهبود عملکرد صادرات واحدهای تولیدی منطقه تشکیل شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ابراهیم جلیلی با اعلام این خبر افزود: این کارگروه، حضور موثرتر منطقه آزاد ماکو در بازارهای جهانی و توسعه صادرات راه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است و با رفع موانع صادرات حرکت به سمت توسعه پایدار را شتاب می‌بخشیم.

وی موفقیت در توسعه صادرات را مستلزم آگاهی کامل بخش تولید نسبت به نیاز بازارهای بین‌المللی و منطقه‌ای دانست و اظهار داشت: در این کارگروه، مسائل مربوط به تعهد ارزی، قوانین و مقررات گمرکی کشورهای همسایه به عنوان مهم‌ترین آسیب‌‌های صادرات عنوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: مقرر شد، سازمان به منظور شناخت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی منطقه، جلسات ادواری با انجمن تولیدکنندگان و کارآفرینان برگزار کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه به منظور تشویق و ترغیب واحدهای تولیدی صادرات‌گرای منطقه، مشوق‌های صادراتی از سوی سازمان درنظر گرفته شده، اضافه کرد: در جهت کاهش هزینه‌های بازاریابی و صادرات، حمایت لازم از سوی سازمان به عمل می‌آید و همچنین به منظور تسهیل صادرات و آشنایی با قوانین و مقررات کارگروه‌های آموزشی مورد لزوم برگزار می‌شود.

بنا به این گزارش، در این کارگروه، معاون و مدیران حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان و انجمن تولیدکنندگان و کارآفرینان به عنوان نمایندگان بخش خصوصی در دفتر معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری حضور داشتند.

نوشته تشکیل کارگروه رفع موانع صادرات در سازمان منطقه آزاد ماکو اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link