تصاویری از طراحی‌های اولیه برای اپل آیفون اس‌ای ۲ (Apple iPhone SE 2) همراه با یک ویدیو منتشر شد
تصاویری از طراحی‌های اولیه برای اپل آیفون اس‌ای ۲ (Apple iPhone SE 2) همراه با یک ویدیو منتشر شد

همانطوری که در جریان هستید اپل هنوز هم طرفداران دستگاه‌های کوچک را فراموش نکرده است و بر اساس صحبت‌ها و شایعه‌های منتشر شده رونمایی از نسل بعدی سری SE قطعی است. این نکته را باید توجه کنیم که با توجه به رونمایی از اپل آیفون X و تغییر رویکرد این شرکت نسبت به طراحی، انتظار […]


همانطوری که در جریان هستید اپل هنوز هم طرفداران دستگاه‌های کوچک را فراموش نکرده است و بر اساس صحبت‌ها و شایعه‌های منتشر شده رونمایی از نسل بعدی سری SE قطعی است. این نکته را باید توجه کنیم که با توجه به رونمایی از اپل آیفون X و تغییر رویکرد این شرکت نسبت به طراحی، انتظار طراحی سنتی کمی عجیب است اما شما تصور کنید که قرار باشد آیفون X با طراحی کوچک‌تری عرضه شود. تصور کافیست به نظر می‌رسد تا معرفی فاصله‌ای نداریم. در ادامه همراه باشید.

iPhone SE 2 به احتمال زیاد با صفحه‌نمایش 4.2 اینچی و پردازنده A10 که مربوط به سال 2016 است، معرفی خواهد شد. از نظر سخت افزاری نگرانی نداریم چرا که هر نسل از دستگاه‌های اپل از عملکرد بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. یک صفحه‌نمایش لب به لب، دوربین  TrueDepth و بهره مندی از فناوری Face ID ارمغان‌هایی است که آیفون SE 2 را می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای طرفدارانش باشد.

تصویری که در بالا می‌بینید، دو نسل از SE را در کنار یکدیگر گذاشته است و به راحتی می‌توان تفاوت‌های این را بررسی کرد. تصویر پایین به خوبی نشان می‌دهد که جک ۳.۵ هم بر روی دستگاه حذف شده است و فاصله در نظر گرفته شده برای ناچ یا همان بریدگی به چه صورت است.

در همین رابطه ویدیویی نیز منتشر شده است که با اطلاعات بالا و تصاویر منتشر شده مطابقت دارد.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا می‌تواند آیفون موفقی باشد؟



منبع