تعیین شرایط پرداخت پاداش به کارکنان دولت در سال ۹۷
تعیین شرایط پرداخت پاداش به کارکنان دولت در سال ۹۷

[ad_1] دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی به عنوان پاداش پرداخت نمایند. خبرگزاری تسنیم: براساس ماده ۱۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، در سال جاری، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه […]

[ad_1]

دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی به عنوان پاداش پرداخت نمایند.

خبرگزاری تسنیم: براساس ماده ۱۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، در سال جاری، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در احکام کارگزینی را در صورت وجود اعتبار در سقف اعتبارات تخصیص یافته دستگاه اجرایی و با رعایت ماده ۷ این تصویبنامه به عنوان پاداش پرداخت نمایند.

به موجب این ماده، پرداخت یک ماه پاداش مذکور به اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و کارکنان شرکت‌های دولتی از اعم از شرکت‌های مستلزم ذکر و تصریح نام، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی، پس از تصویب مجامع یا شورا‌های عالی آن‌ها مجاز است.

 

تعیین شرایط پرداخت پاداش به کارکنان دولت در سال ۹۷

[ad_2]

Source link