تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناپ به امضاء رسید
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناپ به امضاء رسید

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) با هدف اجرای پروژه‌های زیر ساختی، توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه ارتباطات و فناوری در منطقه آزاد اروند به امضاء رسید. به گزارش اخبار منطقه آزاد مناطق، اسماعیل زمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل […]


تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) با هدف اجرای پروژه‌های زیر ساختی، توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه ارتباطات و فناوری در منطقه آزاد اروند به امضاء رسید.

به گزارش اخبار منطقه آزاد مناطق، اسماعیل زمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم امضاء این تفاهم‌نامه اظهار داشت: با توجه به ضرورت گسترش فناوری‌های نوین در سطح منطقه آزاد اروند و ارائه خدمات بهینه با در نظر گرفتن ارزش‌های اسلامی و ایرانی و ضرورت اهمیت استفاده از ابزارها و تکنیک‌های نوین در ارتقاء رضایتمندی عمومی و با توجه به توان شرکت فناپ به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه نوآوری فناوری‌های نوین، این تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد اروند و فناپ به امضا رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به موقعیت ویژه و استراتژیک شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و منطقه آزاد اروند و اهمیت فناوری اطلاعات، برای نخستین بار طرح جامع شهر هوشمند در منطقه آزاد اروند آماده‌سازی شده است.

وی گفت: براساس این تفاهم‌نامه، پروژه‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سرمایه‌گذاری طرفین به اجرا در خواهند آمد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: کارگروه اجرایی متشکل از نمایندگان طرفین جزئیات اشاره شده در تفاهم‌نامه را بررسی خواهند کرد تا ساز و کار لازم به منظور مشخص شدن چهارچوب قراردادها را تهیه کنند.

زمانی با اشاره به مدت تفاهم‌نامه گفت: مدت اعتبار تفاهم‌نامه مشترک سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناپ تا زمان امضای قراردادهای ذکر شده است و در صورت توافق، قابل تمدید است.

گفتنی است این تفاهم نامه براساس ۸هسته کلیدی برنامه‌ریزی و در قالب ۳۱عنوان پروژه به امضای مشترک رسیده است.

نوشته تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فناپ به امضاء رسید اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link