تقدیر معاون اول رئیس جمهور از فعالان نمایشگاه کتاب
تقدیر معاون اول رئیس جمهور از فعالان نمایشگاه کتاب

شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه و سازمان ورزش شهرداری تهران لوح تقدیر و تندیس غرفه جانبی برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دریافت کردند. راه دانا:شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه و سازمان ورزش شهرداری تهران لوح تقدیر و تندیس […]


شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه و سازمان ورزش شهرداری تهران لوح تقدیر و تندیس غرفه جانبی برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دریافت کردند.

راه دانا:شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه و سازمان ورزش شهرداری تهران لوح تقدیر و تندیس غرفه جانبی برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دریافت کردند.

 

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تجلیل از ناشران و غرفه‌های برگزیده با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شد و در این مراسم از تلاش‌ها و برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران تقدیر شد.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با برپایی سالن «تهران، شهر فرهنگ» و ارائه برنامه‌های مختلف از جمله برپایی کافه کتاب، استقرار اتوبوس سیار سلامت، برنامه‌های سرای اهل قلم، نمایشگاه پوستر و کاریکاتور مفهومی «کتاب در قاب هنر»، استقرار غرفه مادر و کودک، اجرای طرح «تهران، شهر دوستدار کودک» و سایر خدمات فرهنگی، حضوری متفاوت و چشمگیر در نمایشگاه امسال داشت. همچنین سازمان ورزش شهرداری تهران با برپایی سالن دهکده تفریحی و ورزشی در محل نمایشگاه کتاب و ارائه و اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی، تفریحی و سرگرمی، لحظات شاد و پرنشاطی را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خلق کرد و عنوان غرفه برتر سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را در بخش غرفه‌های جانبی به خود اختصاص داد.



Source link