تلاش آمریکایی‌ها برای حفظ حاکمیت سعودی‌با جابه جایی مهره ها :: خبرگزاری خانه ملت
تلاش آمریکایی‌ها برای حفظ حاکمیت سعودی‌با جابه جایی مهره ها :: خبرگزاری خانه ملت

علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به موضوع فجایع یمن گفت:اتفاقاتی که در عربستان افتاده این اتفاقات افکارعمومی دنیا را حساس کرده است و امروز افراد آزاده دنیا نسبت به موضوع مرگ خاشقجی واکنش نشان داده اند. وی ادامه داد:کشته شدن مشکوک دو دخترعربستانی در آمریکا که منسوب به حکومت […]



علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به موضوع فجایع یمن گفت:اتفاقاتی که در عربستان افتاده این اتفاقات افکارعمومی دنیا را حساس کرده است و امروز افراد آزاده دنیا نسبت به موضوع مرگ خاشقجی واکنش نشان داده اند.

وی ادامه داد:کشته شدن مشکوک دو دخترعربستانی در آمریکا که منسوب به حکومت سعودی ها است، موضوع مرگ خاشقجی، 10 ها قتل دیگر ؛در یمن هر 10دقیقه یک کودک از گرسنگی می میرد ،بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار یمنی به خاطر گرسنگی و بسته شدن مرزها به منظور کمک های انسان دوستانه در معرض هلاکت هستند و عربستان عامل اصلی این جنایت است.این موضوعات افکار عمومی دنیا راتحت‌الشعاع قرار داده است.

آمریکایی‌ها بارها نشان داده اند که به کسی وفادار نیستند

نماینده مردم محلات و دلیجان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به عکس کودک یمنی که جهانی شد،ادامه داد:افکار عمومی دنیا نسبت به حاکمیت عربستان  و شخص بن سلمان حساس شده است؛آمریکایی‌ها برای حفظ حاکمیت سعودی‌ها ممکن است این مهره را جابه‌جا کنند.

سلیمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بارها نشان داده اند که به کسی وفادار نیستند،تاکید کرد:صدام را تا می توانستند از آن استفاده کردند و وقتی دیدند که برای آنها منفعتی ندارد،اورا سر به نیست کردند، محمد قذافی را که نوکر دست‌نشانده آمریکایی‌ها بودو خوش رقصی های فراوانی برای آمریکایی ها کرده بود،روزی که دیدند برای آنها فایده ای ندارند جابه‌جا کردند؛در مورد مبارک  و دیگران هم همینطور بود.

بیشتر بخوانید:

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به مصاحبه حسنی مبارک،ادامه داد: حسنی مبارک در مصاحبه ای گفته بود که آمریکایی ها وفادار نیستند و من فریب آنها را خوردم این نشان می دهد که آمریکایی ها صرفاً به دنبال منافع خود هستند.

یک طراحی صهیونیستی-آمریکایی  برای جابه‌جایی‌ها در عربستان در حال شکل گیری است

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد که یک طراحی صهیونیستی-آمریکایی  برای جابه‌جایی‌ها در عربستان در حال شکل گرفتن است،مطرح کرد:آمریکایی ها برای این که افکار عمومی دنیا را راضی کرده و حکومت آل سعود که در لبه پرتگاه است را نجات دهند،به جابجایی بن سلمان فکر می کنند.

عضوفراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بااشاره به قتل روزنامهنگار سعودی ادامه داد:درمورد قتل خاشقجی باید زمان بگذرد و این موضوع نیازمند گذر زمان است تا ببینیم که چه می کنند.بن سلمان دارد به ترامپ التماس می‌کند و ترکی الفیصل را برای به آمریکا فرستاده است و با پیشنهاد رشوه های میلیاردی  می خواهد خودش را حفظ کند ،اما باید ببینیم که این موضوع یک بازی با افکار عمومی است و یا  یک واقعیت است./

پایان پیام



Source link