تلاش اسرائیل برای ایجاد ناامنی در ایران/استراتژی ایران در مبارزه با تروریست فتنه داعش را نابود کرد :: خبرگزاری خانه ملت
تلاش اسرائیل برای ایجاد ناامنی در ایران/استراتژی ایران در مبارزه با تروریست فتنه داعش را نابود کرد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص عملیات‌های موفق ارتش در به هلاکت رساندن تروریست‌ها در مرزهای غربی کشور، گفت: امنیت مهمترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای محسوب می شود و این امر در حالیست که ایرانیان از سرمایه گران‌بها به خوبی برخودار هستند. مبارزه با تروریست ها استراتژی ایران است نماینده […]

[ad_1]

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص عملیات‌های موفق ارتش در به هلاکت رساندن تروریست‌ها در مرزهای غربی کشور، گفت: امنیت مهمترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای محسوب می شود و این امر در حالیست که ایرانیان از سرمایه گران‌بها به خوبی برخودار هستند.

مبارزه با تروریست ها استراتژی ایران است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استراتژی جمهوری اسلامی ایران همواره مبنی بر مبارزه و مقابله با گروهک های تروریستی بوده است، اظهار کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته مردم کشورمان قربانی تروریست شده اند اما امروزه ایران به عنوان اولین کشور مبارزه با تروریست در منطقه و حتی دنیا مسحوب می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس استراتژی کشورمان با گروه تروریستی داعش خارج از مرزها مبارزه جدی صورت گرفت، ادامه داد: در واقع این استراتژی هوشمندانه سبب شده علاوه بر این که مرزهای ایران در امنیت به سر ببرد، این فتنه در عراق و سوریه نیز از بین برود.

شناسایی و به هلاکت رساندن ۳۰۰ تیم تروریستی توسط وزارت اطلاعات

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه داعشی ها پس از تحمل ضربه های سخت توسط جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند با اعزام تیم های چندنفره اقدامات تروریستی در کشور انجام دهند، تصریح کرد: این مهم در حالیست که با اشراف اطلاعاتی دستگاه های امنیتی و دفاعی، تاکنون ۳۰۰ تیم تروریستی شناسایی و عوامل آن به هلاکت رسیده اند.

حمایت اطلاعاتی-مالی اسرائیل و برخی کشورهای عربی از تروریست ها

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش با حمایت اطلاعاتی اسرائیل و حمایت مالی برخی کشورهای عربی درصدد ایجاد ناامنی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) توانسته اند با هوشیاری در مرزها و داخل کشور، امنیت را همچنان پابرجا نگه دارند و در این بین دسیسه های دشمنان را خنثی کنند./

  • بیشتر بخوانید؛

سپاه انتقام خون شهدای اهواز را گرفت/دشمنان دست از پا خطا کنند با خاک یکسان می‌شوند

پایان پیام

[ad_2]

Source link