تماشا کنید: یک قاب خاص برای آیفون
تماشا کنید: یک قاب خاص برای آیفون

به گزارش هفت روز خبر : قاب ها راهی برای متفاوت تر کردن موبایل ما هستند. البته برای برخی قاب ها صرفا در جهت محافظت از موبایل نقش ایفا می کند و زیبایی آن خیلی مهم نیست. قاب ها در حقیقت برای محافظه آفریده شده اند اما چه ایرادی داره که زیبایی یا قابلیت ویژه […]


به گزارش هفت روز خبر :

قاب ها راهی برای متفاوت تر کردن موبایل ما هستند. البته برای برخی قاب ها صرفا در جهت محافظت از موبایل نقش ایفا می کند و زیبایی آن خیلی مهم نیست. قاب ها در حقیقت برای محافظه آفریده شده اند اما چه ایرادی داره که زیبایی یا قابلیت ویژه ای را به موبایل ما بیافزایند؟ در حال حاضر اکثر قاب ها در جهت درگیر کردن چشم ما به خود طراحی می شوند، چه می شد اگر قابی به جای چشم، گوش ما را هدف می گرفت؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با یک قاب خاص برای آیفون آشنا شویم.

قاب حبابی آیفون

قاب حبابی آیفون

شما را نمی دانم اما من شخصا وقتی پلاستیک های حبابی را می بینیم، ناخواسته شروع به ترکاندن آن ها می کنم تا جایی یا وقتم تمام شود، یا پلاستیک را از دستم بگیرند یا حباب ها تمام شوند! این موضوعی است که خیلی از ما به آن اعتیاد داریم و دلیل آن را شاید صدای جالب آن بتوان دانست. همواره هم هستند اطرافیانی که شاید بعد از چند بار ترکاندن این حباب ها به شما بگویند “نکن برادر من!”

حالا شرکتی به نام Urban Outfitters یک قاب خاص برای آیفون تولید کرده که می توانیم به آن قاب حبابی آیفون هم بگوییم! همانطور که در تصویر می بینید، پشت قاب حباب هایی وجود دارد که با فشردن آن ها دقیقا صدا و حس ترکاندن پلاستک های حبابی به شما منتقل می شود! هر چند شاید اطرافیان شما از این موضوع ناراحت شوند اما حقیقت این است که این قاب، یک قاب جذاب و خاص است!

قاب حبابی آیفون

قاب حبابی آیفون

هر چند هنوز تایید نشده اما حتی می توان گفت که شاید در جذب ضربه نیز این قاب حبابی آیفون مفید واقع شود! نظر شما چیست؟ اهل قاب های خاص هستید؟ نظرتان درباره این قاب ویژه چیست؟



منبع